Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання елементів англійського дитячого фольклору у формуванні соціокультурної компетенції молодших школярів у мультилінгвальному середовищі

Шевченко, Юлія and Черкашина, Крістіна (2023) Використання елементів англійського дитячого фольклору у формуванні соціокультурної компетенції молодших школярів у мультилінгвальному середовищі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). pp. 151-156. ISSN 2219-5203

Warning
There is a more recent version of this item available.
[thumbnail of Педагогика_30 (1)-151-156.pdf] Text
Педагогика_30 (1)-151-156.pdf

Download (247kB)

Abstract

У статті висвітлено результати теоретичного дослідження
процесу формування соціокультурної компетенції
молодших школярів у мультилінгвальному середовищі.
Однією з найважливіших компетентностей, що мають
набути молодші школярі в процесі освітньо-виховного
процесу, визнано ключову компетентність – спілкування
іноземною мовою, яку кожен потребує опанувати для
особистісного розвитку й можливості міжкультурного
спілкування. Наголошено на важливому моменті для
формування соціокультурної компетенції – організації
іншомовного спілкування у знайомих ситуаціях, поступово
ускладнюючи їх, навчаючи норм вербальної і невербальної
комунікативної поведінки, володінням фоновими
краєзнавчими знаннями, фоновою лексикою та
національними реаліями, насичуючи учнів початкової
школи лексичним мінімумом з різними видами
національних реалій тощо. З’ясовано, що специфіка
соціокультурної інформації початкового ступеня і
можливості її сприймання молодшими школярами
вимагають використання певних лінгвокраїнознавчих
коментарів. За результатами дослідження засвідчено
необхідність комунікативного та діяльнісного підходів у
формуванні соціокультурної компетенції молодших
школярів, що регламентують процес комунікативного
навчання, спрямовують його на розвиток практичних умінь
володіння мовленням, визначають мету і засіб навчання
іноземної мови. Встановлено, що для мовної особистості
учня початкової школи, як для потенційного учасника
опосередкованої масової міжкультурної комунікації у ролі
реципієнта доцільними є соціально-психологічні
передумови формування соціокультурної компетенції. Тож
у формуванні соціокультурної компетенції молодших
школярів у мультилінгвальному середовищі ефективним є
використання елементів англійського дитячого фольклору

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 28 Nov 2023 22:47
Last Modified: 28 Nov 2023 22:47
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13257

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item
View Item