Шевченко, Юлія and Черкашина, Крістіна (2023) Використання елементів англійського дитячого фольклору у формуванні соціокультурної компетенції молодших школярів у мультилінгвальному середовищі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). pp. 151-156. ISSN 2219-5203
Педагогика_30 (1)-151-156.pdf
Download (247kB)
Abstract
У статті висвітлено результати теоретичного дослідження
процесу формування соціокультурної компетенції
молодших школярів у мультилінгвальному середовищі.
Однією з найважливіших компетентностей, що мають
набути молодші школярі в процесі освітньо-виховного
процесу, визнано ключову компетентність – спілкування
іноземною мовою, яку кожен потребує опанувати для
особистісного розвитку й можливості міжкультурного
спілкування. Наголошено на важливому моменті для
формування соціокультурної компетенції – організації
іншомовного спілкування у знайомих ситуаціях, поступово
ускладнюючи їх, навчаючи норм вербальної і невербальної
комунікативної поведінки, володінням фоновими
краєзнавчими знаннями, фоновою лексикою та
національними реаліями, насичуючи учнів початкової
школи лексичним мінімумом з різними видами
національних реалій тощо. З’ясовано, що специфіка
соціокультурної інформації початкового ступеня і
можливості її сприймання молодшими школярами
вимагають використання певних лінгвокраїнознавчих
коментарів. За результатами дослідження засвідчено
необхідність комунікативного та діяльнісного підходів у
формуванні соціокультурної компетенції молодших
школярів, що регламентують процес комунікативного
навчання, спрямовують його на розвиток практичних умінь
володіння мовленням, визначають мету і засіб навчання
іноземної мови. Встановлено, що для мовної особистості
учня початкової школи, як для потенційного учасника
опосередкованої масової міжкультурної комунікації у ролі
реципієнта доцільними є соціально-психологічні
передумови формування соціокультурної компетенції. Тож
у формуванні соціокультурної компетенції молодших
школярів у мультилінгвальному середовищі ефективним є
використання елементів англійського дитячого фольклору
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 28 Nov 2023 22:47 |
Last Modified: | 28 Nov 2023 22:47 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13257 |
Available Versions of this Item
- Використання елементів англійського дитячого фольклору у формуванні соціокультурної компетенції молодших школярів у мультилінгвальному середовищі. (deposited 28 Nov 2023 22:47) [Currently Displayed]