Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Історичні аспекти закордонних досліджень диспаксії у дітей з порушенням мовлення

Саєнко, Юлія and Дьоміна, Владислава (2023) Історичні аспекти закордонних досліджень диспаксії у дітей з порушенням мовлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). pp. 41-45. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Саєнко стаття.pdf] Text
Саєнко стаття.pdf

Download (299kB)

Abstract

У статті представлено історичні аспекти закордонних
досліджень диспраксії, подано аналіз джерел з проблеми
вивчення та подолання диспраксії. Висвітлено погляди
багатьох зарубіжних педагогів, неврологів, психологів,
педагогів-дефектологів, логопедів та інших фахівців щодо цієї проблеми. Автором надано перелік причин виникнення
диспраксії, описано рекомендації з діагностики та лікування
цього розладу, а також представлено опис різних методів і
технік, які можуть допомогти людям з диспраксією покращити
свої навики комунікації, навчання та поведінки. Аналізуючи
дослідження зарубіжних науковців, які займалися вивченням
диспраксії, зроблено висновок, що порушення координації
розвитку також називають «мінімальною мозковою дисфункцією», або використовують інші назви: апраксія, диспраксія, диспраксія розвитку, «труднощі рухового навчання», перцептивно-моторна дисфункція та сенсомоторна дисфункція. Диспраксія (або розлад координації розвитку) – це складний неврологічний стан, що впливає на координацію м’язів або усвідомлення того, де ваші кінцівки знаходяться в просторі. Можуть бути затримки розвитку в одних сферах, але підвищена чутливість абоздібності в інших. Диспраксія як стан існує самостійно, але часто поєднується із гіперрухомістю суглобів, дислексією, дискалькулією або синдромом Аспергера. Діагностика та корекція диспраксії на ранніх стадіях розвитку людини дуже важливі, тому її вивчення є дуже актуальним у наш час.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 20 Nov 2023 23:53
Last Modified: 20 Nov 2023 23:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13253

Actions (login required)

View Item
View Item