Саєнко, Юлія and Дьоміна, Владислава (2023) Історичні аспекти закордонних досліджень диспаксії у дітей з порушенням мовлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). pp. 41-45. ISSN 2219-5203
![Педагогіка_30 (1) (1).pdf [thumbnail of Педагогіка_30 (1) (1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Педагогіка_30 (1) (1).pdf
Download (302kB)
Abstract
У статті представлено історичні аспекти закордонних
досліджень диспраксії, подано аналіз джерел з проблеми
вивчення та подолання диспраксії. Висвітлено погляди
багатьох зарубіжних педагогів, неврологів, психологів,
педагогів-дефектологів, логопедів та інших фахівців щодо цієї проблеми. Автором надано перелік причин виникнення
диспраксії, описано рекомендації з діагностики та лікування
цього розладу, а також представлено опис різних методів і
технік, які можуть допомогти людям з диспраксією покращити
свої навики комунікації, навчання та поведінки. Аналізуючи
дослідження зарубіжних науковців, які займалися вивченням
диспраксії, зроблено висновок, що порушення координації
розвитку також називають «мінімальною мозковою дисфункцією», або використовують інші назви: апраксія, диспраксія, диспраксія розвитку, «труднощі рухового навчання», перцептивно-моторна дисфункція та сенсомоторна дисфункція. Диспраксія (або розлад координації розвитку) – це складний неврологічний стан, що впливає на координацію м’язів або усвідомлення того, де ваші кінцівки знаходяться в просторі. Можуть бути затримки розвитку в одних сферах, але підвищена чутливість абоздібності в інших. Диспраксія як стан існує самостійно, але часто поєднується із гіперрухомістю суглобів, дислексією, дискалькулією або синдромом Аспергера. Діагностика та корекція диспраксії на ранніх стадіях розвитку людини дуже важливі, тому її вивчення є дуже актуальним у наш час.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 20 Nov 2023 23:53 |
Last Modified: | 16 Feb 2025 21:55 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13253 |