Прийма, Сергій (2014) Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. pp. 266-268.

There is a more recent version of this item available.
прийма гарм.pdf
Download (86kB)
Abstract
Досліджено основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Проведено зіставлення культурно-освітнього простору з критеріями синергетичних систем, розкрито зміст синергетичних принципів і продемонстровано ефект їх застосування у проектуванні культурно-освітнього простору, визначено параметри порядку, що описують поведінку соціокультурної системи синергетичного типу.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Users 42 not found. |
| Date Deposited: | 03 Feb 2017 08:07 |
| Last Modified: | 03 Feb 2017 08:07 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1321 |
Available Versions of this Item
- Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. (deposited 03 Feb 2017 08:07) [Currently Displayed]




