Маслова, А. В. and Гончарова, О. А. (2022) Формування толерантності здобувачів початкової освіти в процесі вивчення іноземної мови. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності, 29-30 вересня 2022 р.: збірник матеріалів V міжнародної науково-практичної конференції. pp. 230-233.
12. Тези_Маслова, Гончарова.pdf - Published Version
Download (488kB)
Abstract
Останнім часом тема толерантності, як однієї з провідних цінностей ЄС, стала однією з найбільш актуальних і широко затребуваних в освітньому просторі. Як доводять численні дослідження в галузі педагогіки та психології, виховання толерантності необхідно починати ще з дошкільного віку, коли у дитини починають формуватись моральні цінності, норми поведінки, закладається сприйняття власної та іншої особистості як самоцінності, й продовжувати під час навчання у початковій школі, коли дитина зустрічається із новими нормами поведінки, цінностями, іншими культурами, незвичними ситуаціями, на які вона має навчитися реагувати адекватно й толерантно. В той же час, імплементація загальноєвропейських цінностей, в нашому випадку толерантності, в зміст програм різних навчальних предметів, англійської мови зокрема, сприятиме успішному формуванню загальної культури толерантності у здобувачів початкової освіти. Тому мета цієї публікації полягає у визначенні особливостей формування толерантності дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення іноземної мови.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 09 Oct 2023 14:36 |
Last Modified: | 09 Oct 2023 14:36 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13129 |