Мелаш, Валентина and Дубяга, Світлана and Варениченко, Анастасія (2022) Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної діяльності учнів із особливостями психічного розвитку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (29)). pp. 68-72. ISSN 2219-5203
Дубяга.pdf
Download (303kB)
Abstract
У статті проаналізовано різні погляди на особливість психічного розвитку дітей (затримка психічного розвитку), які вказували на те, що через певний проміжок часу ця затримка компенсується, дитина досягне рівня своїх
однолітків і її розвиток увійде в нормальне русло.
Акцентовано увагу на тому, що затримка психічного розвитку у дітей – це клінічне поняття і тому принципово важливим є своєчасне діагностування цієї проблеми та надання дітям
корекційної допомоги в навчальній діяльності, яка відповідала б їх психологічним особливостям. Встановлено, що основним коригуючим чинником у розвитку дітей з особливими освітніми потребами є освітній процес з відповідним до їх розвитку темпом засвоєння матеріалу, методів його викладу
та тривалості навчання, високою індивідуалізацією педагогічної роботи з кожним учнем. Охарактеризовано методичні особливості навчального процесу учнів із особливостями психічного розвитку та підготовка майбутніх
учителів початкової школи для використання методичних інструментів для реалізації завдання щодо таких школярів: адаптувати, плідно інтегрувати їх у стосунки із соціальним та природним довкіллям.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 22 Jun 2023 10:31 |
Last Modified: | 22 Jun 2023 10:34 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12892 |