Шевченко, Світлана (2022) Психологічний супровід здобувачів дуальної форми здобуття освіти. Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми 3-го року запровадження пілотного проєкту у закладах вищої та фахової передвищої освіти України: матеріали Міжнародної конференції. pp. 305-309.
![Шевченко С._тези.pdf [thumbnail of Шевченко С._тези.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Шевченко С._тези.pdf
Download (375kB)
Abstract
Глобальні зміни всіх сфер сучасного життя провокують модернізацію освітніх реформ, де особливк місце
посідає дуала освіта. На думку провідних вітчизняних науковців (С. Д. Максименко, О. О. Євдокімова В. Г. Панок
та інші) перспективи інтеграції української системи освіти й української економіки до міжнародної, зокрема –
європейської системи розподілу праці, а також зростання рівня конкуренції та комерційного чинника в діяльності
освітньої системи обумовлюють нові потреби сучасної вищої освіти. По-перше, потребу в максимальному
наближенні результатів освітнього процесу до вимог професійної практики (ринку праці, економіки,
виробництва). По-друге, потребу в доповненні змісту професійної освіти психолого-педагогічними засобами
розвитку її суб'єктів у відповідь на зміни соціально-економічної реальності
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4414 not found. |
Date Deposited: | 08 Dec 2022 18:39 |
Last Modified: | 08 Dec 2022 18:39 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12741 |