Шевченко, С. В. (2022) Гра як інструмент формування сприятливого соціально-психологічного клімату та джерело розвитку усіх учасників освітнього процесу. Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 18 листоп. 2022 р.. pp. 357-361.
![162-Chapter Manuscript-5146-1-10-20221108-357-361.pdf [thumbnail of 162-Chapter Manuscript-5146-1-10-20221108-357-361.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
162-Chapter Manuscript-5146-1-10-20221108-357-361.pdf
Download (401kB)
Abstract
Пріоритетною сферою соціально-економічного, духовного і
культурного розвитку України є система освіти. Одним із напрямків
реформування освіти, передбачених законами України «Про освіту»,
358
«Про загальну середню освіту», «Про вищу освіту» і національною
програмою «Освіта. Україна ХХІ століття» є створення умов для
забезпечення сприятливого соціально-психологічного мікроклімату в
освітньому середовищі.
Соціально-психологічний клімат у закладі освіти впливає на рівень
сформованості особистості здобувачів, є індикатором їх успішності,
забезпечує ефективність педагогічної та науково-педагогічної
діяльності, розвитку професійної майстерності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4414 not found. |
Date Deposited: | 08 Dec 2022 18:57 |
Last Modified: | 08 Dec 2022 18:57 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12738 |