Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Стан проблеми організації змішаного навчання у закладах вищої освіти України під час пандемії COVID-19

Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. and Спірін, О. М. and Круглик, В. С. (2022) Стан проблеми організації змішаного навчання у закладах вищої освіти України під час пандемії COVID-19. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (81). pp. 235-241. ISSN 1992-5786

[thumbnail of фах 44.pdf] Text
фах 44.pdf

Download (360kB)

Abstract

Стаття присвячена дослідженню обізнаності здобувачів вищої освіти щодо сутності змішаного, дистанційного, індивідуалізованого та адаптивного навчання та з’ясування їх досвіду участі в освітньому процесі з використанням цих технологій навчання до і після карантинних обмежень, спричинених епідемію коронавірусної хвороби. Визначено, о з початку пандемії науковцями були проаналізовані проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу організації і здійснення освітнього процесу в умовах карантину і досліджено досвід впровадження технологій змішаного та дистанційного навчання у освітній процес закладів вищої освіти. Науковцями було описано як позитивний так і негативний досвід організації змішаного чи дистанційного навчання у закладах вищої освіти, проведено дослідження ставлення студентів і викладачів до реалізованої організації змішаного або дистанційного навчання у закладах вищої освіти України. Проте не акцентовано уваги на застосуванні адаптивних технологій навчання та індивідуалізованого навчання. Постало питання дослідження досвіду участі студентів у дистанційному та змішаному навчанні, зокрема з використанням адаптивного та індивідуалізованого навчання. У результаті дослідження, о було проведено у 2021 році, було зроблено висновки про обізнаність студентів з технологіями змішаного і дистанційного навчання, про їх задоволеність традиційним навчанням та змішаним, порівняно з дистанційним навчанням, про переваги змішаного навчання (доступність, продуктивність, самостійність, врахування індивідуальних можливостей, комунікація, зацікавленість та цифровізація, колективність), про перепони для реалізації змішаного навчання, про застосовувані для організації змішаного навчання у закладах вищої освіти інформаційні технології, про не достатню обізнаність студентів з адаптивними технологіями навчання, а також про те, о адаптивному та індивідуалізованому навчанню у закладах вищої освіти приділяється не достатньо уваги.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 05 Dec 2022 17:19
Last Modified: 05 Dec 2022 17:19
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12726

Actions (login required)

View Item
View Item