Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. and Спірін, О. М. and Круглик, В. С. (2022) Стан проблеми організації змішаного навчання у закладах вищої освіти України під час пандемії COVID-19. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (81). pp. 235-241. ISSN 1992-5786
![фах 44.pdf [thumbnail of фах 44.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
фах 44.pdf
Download (360kB)
Abstract
Стаття присвячена дослідженню обізнаності здобувачів вищої освіти щодо сутності змішаного, дистанційного, індивідуалізованого та адаптивного навчання та з’ясування їх досвіду участі в освітньому процесі з використанням цих технологій навчання до і після карантинних обмежень, спричинених епідемію коронавірусної хвороби. Визначено, о з початку пандемії науковцями були проаналізовані проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу організації і здійснення освітнього процесу в умовах карантину і досліджено досвід впровадження технологій змішаного та дистанційного навчання у освітній процес закладів вищої освіти. Науковцями було описано як позитивний так і негативний досвід організації змішаного чи дистанційного навчання у закладах вищої освіти, проведено дослідження ставлення студентів і викладачів до реалізованої організації змішаного або дистанційного навчання у закладах вищої освіти України. Проте не акцентовано уваги на застосуванні адаптивних технологій навчання та індивідуалізованого навчання. Постало питання дослідження досвіду участі студентів у дистанційному та змішаному навчанні, зокрема з використанням адаптивного та індивідуалізованого навчання. У результаті дослідження, о було проведено у 2021 році, було зроблено висновки про обізнаність студентів з технологіями змішаного і дистанційного навчання, про їх задоволеність традиційним навчанням та змішаним, порівняно з дистанційним навчанням, про переваги змішаного навчання (доступність, продуктивність, самостійність, врахування індивідуальних можливостей, комунікація, зацікавленість та цифровізація, колективність), про перепони для реалізації змішаного навчання, про застосовувані для організації змішаного навчання у закладах вищої освіти інформаційні технології, про не достатню обізнаність студентів з адаптивними технологіями навчання, а також про те, о адаптивному та індивідуалізованому навчанню у закладах вищої освіти приділяється не достатньо уваги.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 05 Dec 2022 17:19 |
Last Modified: | 05 Dec 2022 17:19 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12726 |