Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Аналіз досвіду змішаного навчання: огляд сучасної практики професійної підготовки майбутніх фахівців в Україні

Осадча, Катерина and Осадчий, Вячеслав and Спірін, Олег and Круглик, Владислав (2022) Аналіз досвіду змішаного навчання: огляд сучасної практики професійної підготовки майбутніх фахівців в Україні. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2 (49). pp. 111-117. ISSN ISSN 2308-4855

[thumbnail of фах 19.pdf] Text
фах 19.pdf

Download (362kB)

Abstract

Стаття присвячена аналізу сучасного досвіду впровадження змішаного навчання у практику професійної підготовки майбутніх фахівців в України. Проаналізовано наукові праці українських вчених у науковометричних базах даних та пошуковій системі повних текстів наукових публікацій Google Scholar. На основі аналізу результатів пошуку у базах даних наукових публікацій Web of Science та Scopus, а також Google Scholar підтверджено зростання кількості статей українських авторів з тематики змішаного навчання за останні 3 роки. Виділено основні тематики сучасних українських досліджень з проблем змішаного навчання: загальнотеоретичного характеру щодо змішаного навчання роль викладача (тьютора) у змішаному навчанні змішане навчання на різних освітніх рівнях (бакалаврат, магістратура, доктор філософії) застосування технологій змішаного навчання у процесі викладання певної дисципліни організація змішаного навчання у профільних закладах вищої освіти (медичних, військових тощо) професійна підготовка в умовах змішаного навчання формування компетентностей засобами технологій змішаного навчання вирішення психологічних проблем в ході впровадження змішаного навчання дослідження результатів впровадження змішаного навчання в освітній процес закладів вищої освіти питання використання різних інформаційно-комунікаційних технологій у змішаному навчанні. У результаті теоретичного дослідження виявлено широке різноманіття тематики наукових праць українських науковців щодо впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти України. Констатовано, що теоретичним аспектам змішаного навчання присвячено багатьох наукових досліджень, а за останні 3 роки зросла кількість публікацій спрямованих на висвітлення практичного досвіду впровадження змішаного навчання та психологічних наслідків цього для викладачів і студентів у системі закладів вищої освіти України.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 05 Dec 2022 17:24
Last Modified: 05 Dec 2022 17:24
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12725

Actions (login required)

View Item
View Item