Мелаш, Валентина and Дубяга, Світлана and Варениченко, Анастасія (2022) Методика використання природотерапії як технології еколого-валеологічного виховання та корекції здоров’я учнів із особливостями інтелектуального розвитку. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського (1(132)). pp. 61-67.
Стаття 2022_1_8.pdf
Download (335kB)
Abstract
Для оптимізації процесу еколого-валеологічного виховання та корекції здоров’я учнів із особливостя�ми інтелектуального розвитку необхідно використовувати технологію природотерапії. Нами визначені
оптимальні методи психолого-педагогічної корекції суб’єктного ставлення до природи: методи виховання
суб’єктного ставлення до природних об’єктів (метод екологічної ідентифікації, метод екологічної емпатії,
метод екологічної рефлексії); методи, спрямовані на формування системи екологічних уявлень: (метод еколо�гічної лабіалізації, метод екологічних асоціацій, метод художньої репрезентації природних об’єктів); методи
навчання практично втілювати конкретні стратегії, технології еколого-валеологічної діяльності. (метод еко�логічної експектації, метод екологічної турботи).
Ключові слова: еколого-валеологічне виховання, корекція здоров’я учнів, діти з особливостями інтелектуального
розвитку, природотерапія, методи, молодші школярі, інтегрований курс «Я досліджую світ».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 24 Nov 2022 17:33 |
Last Modified: | 24 Nov 2022 17:33 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12715 |