Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Інформаційні технології як складова професійно орієтованої методики навчання іноземних мов

Котлярова, В. Ю. and Ткач, М. В. and Котлярова, А. В. (2022) Інформаційні технології як складова професійно орієтованої методики навчання іноземних мов. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (12). pp. 138-141.

[thumbnail of Збірник МСК № 12-138-141.pdf] Text
Збірник МСК № 12-138-141.pdf

Download (617kB)

Abstract

Тенденції технічного прогресу суспільства вимагають невідкладного
рішення проблеми випереджаючого розвитку системи освіти на основі
інформаційних технологій (ІТ). Інформатизація припускає зміну змісту,
методів і організаційних форм освіти. Включення сучасних ІТ у
навчальний процес створює можливості підвищення якості освіти. Для
цього, в першу чергу, необхідно підготувати викладачів: доля
технологічних інновацій у вузі безпосередньо залежить від становлення до
них педагога, оскільки особа вчителя і його світоглядні установки і є
змістом освіти.

Item Type: Article
Subjects: P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com
Date Deposited: 09 Sep 2022 15:52
Last Modified: 09 Sep 2022 15:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12659

Actions (login required)

View Item
View Item