Котлярова, В. Ю. and Ткач, М. В. and Котлярова, А. В. (2022) Інформаційні технології як складова професійно орієтованої методики навчання іноземних мов. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (12). pp. 138-141.
![Збірник МСК № 12-138-141.pdf [thumbnail of Збірник МСК № 12-138-141.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Збірник МСК № 12-138-141.pdf
Download (617kB)
Abstract
Тенденції технічного прогресу суспільства вимагають невідкладного
рішення проблеми випереджаючого розвитку системи освіти на основі
інформаційних технологій (ІТ). Інформатизація припускає зміну змісту,
методів і організаційних форм освіти. Включення сучасних ІТ у
навчальний процес створює можливості підвищення якості освіти. Для
цього, в першу чергу, необхідно підготувати викладачів: доля
технологічних інновацій у вузі безпосередньо залежить від становлення до
них педагога, оскільки особа вчителя і його світоглядні установки і є
змістом освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 09 Sep 2022 15:52 |
Last Modified: | 09 Sep 2022 15:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12659 |