Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Побудова адаптивного освітнього процесу на основі теорії експериментального навчання Д. Колба

Крашеніннік, І. В. and Конюхов, С. Л. (2021) Побудова адаптивного освітнього процесу на основі теорії експериментального навчання Д. Колба. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 листопада 2021 р.. pp. 151-154.

[thumbnail of тези.pdf] Text
тези.pdf - Published Version

Download (2MB)

Abstract

Навчання з опорою на досвід нині є затребуваним у професійній підготовці студентів у ЗВО, оскільки дозволяє сформувати в них практичні здатності, важливі для професійної діяльності. Урахування стилів навчання, визначених Д. Колбом у межах теорії експериментального навчання, є одним з можливих підходів до побудови адаптивного освітнього процесу з метою індивідуалізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Доцільним є використання таких способів: добір відповідних методів навчання; адаптація змісту навчальних завдань; надання студентам можливості обирати той підхід до виконання завдання, що відповідає їх уподобанням.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 07 Sep 2022 13:14
Last Modified: 07 Sep 2022 13:14
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12645

Actions (login required)

View Item
View Item