Крашеніннік, І. В. and Конюхов, С. Л. (2021) Побудова адаптивного освітнього процесу на основі теорії експериментального навчання Д. Колба. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 листопада 2021 р.. pp. 151-154.
![тези.pdf [thumbnail of тези.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
тези.pdf - Published Version
Download (2MB)
Abstract
Навчання з опорою на досвід нині є затребуваним у професійній підготовці студентів у ЗВО, оскільки дозволяє сформувати в них практичні здатності, важливі для професійної діяльності. Урахування стилів навчання, визначених Д. Колбом у межах теорії експериментального навчання, є одним з можливих підходів до побудови адаптивного освітнього процесу з метою індивідуалізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Доцільним є використання таких способів: добір відповідних методів навчання; адаптація змісту навчальних завдань; надання студентам можливості обирати той підхід до виконання завдання, що відповідає їх уподобанням.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 07 Sep 2022 13:14 |
Last Modified: | 07 Sep 2022 13:14 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12645 |