Тарасенко, Тетяна Володимирівна (2021) Міжкультурна компетентність у складі цілей сучасної іншомовної освіти. Європейські практики міжкультурного діалогу в освіті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 269-273.
![«Європ. в освіті» Тарасенко Т._-269-273.pdf [thumbnail of «Європ. в освіті» Тарасенко Т._-269-273.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
«Європ. в освіті» Тарасенко Т._-269-273.pdf
Download (474kB)
Abstract
У статті розкрито термін «міжкультурна комунікація». Міжкультурна комунікація є особливим видом комунікації спілкування між носіями різних мов і різних культур. Інтеркультурне навчання та міжкультурна комунікація мають бути суттєвою складовою частиною занять з іноземної мови в закладах освіти усіх рівнів. Саме система іншомовної освіти представляє унікальну можливість спланованого впливу на процес формування міжкультурної компетентності й толерантності. Для формування міжкультурної компетентності у процесі навчання іноземних мов необхідно проводити цілеспрямований педагогічний вплив щодо розвитку ознак когнітивного, емоційно-ціннісного і діяльнісного компонентів особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 20 Jan 2022 12:06 |
Last Modified: | 20 Jan 2022 12:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12635 |