Концептуальні засади розробки адаптивної системи індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання

Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. and Спірін, О. М. and Круглик, В. С. (2021) Концептуальні засади розробки адаптивної системи індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 3 (74). pp. 65-70. ISSN 1992-5786

[thumbnail of 14.pdf] Text
14.pdf - Published Version

Download (227kB)

Abstract

Статтю присвячено визначенню концепції розробки адаптивної системи індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Подано правову основу та фундаментальні теорії, на яких ґрунтується формулювання концепції. Визначено сутність концепції у вигляді провідної ідеї, яка полягає у розробці адаптивної системи, що будується на основі комплексного та системно зумовленого використання у закладі вищої освіти сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та форм, методів, засобів і технологій навчання для забезпечення адаптивного навчання, індивідуального та персоналізованого підходу в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Авторами представлено мету і завдання розроблюваної адаптивної системи, методологічні підходи до її проєктування та розробки, а також організаційно-педагогічні умови функціонування адаптивної системи індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Основними методологічними підходами до проєктування та розробки адаптивної системи визначено системний, адаптивний, синергетичний, кібернетичний, середовищний, індивідуальний, компетентнісний, діяльнісний, комплексний, технологічний та студентоцентрований підходи. Визначено структуру розробки адаптивної системи індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання,а саме виділено такі підсистеми: 1) сутнісна – дає загальне уявлення про розроблювану адаптивну систему індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців, її ідею і концепцію; 2) педагогічна – передбачає осмислення і представлення аспектів, що пов’язані із процесом професійної підготовки майбутніх фахівців як освітнім процесом;3) інструментальна – описує інструктивне та гнучке інформаційно-освітнє середовища закладу вищої освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 06 Jan 2022 11:03
Last Modified: 06 Jan 2022 11:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12588

Actions (login required)

View Item
View Item