Каткова, Т. А. (2021) Вплив дитячо-батьківських відносин на формування пізнавальних здібностей дітей молодшого шкільного віку. Гармонізація розвитку особистості в сучасних соціокультурних умовах. pp. 129-137.
![Збірник_Гармонізація_2021.docx-страницы-129-137.pdf [thumbnail of Збірник_Гармонізація_2021.docx-страницы-129-137.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Збірник_Гармонізація_2021.docx-страницы-129-137.pdf
Download (1MB)
Abstract
У статті висвітлено проблема впливу дитячо-батьківських відносин на формування пізнавальних здібностей дітей молодшого шкільного віку, які в свою чергу впливають на благополуччя в розвитку особистості молодших школярів. Сім’я є одним з найважливіших і впливових чинників соціалізації дитини. Тому сімейні умови виховання, соціальне становище сім’ї, рід занять її членів, матеріальне забезпечення і рівень освіти батьків, значною мірою визначають життєвий шлях дитини.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 26 Nov 2021 21:48 |
Last Modified: | 26 Nov 2021 21:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12326 |