Матюха, Г. В. and Кузнєцова, Є. Г. (2019) Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (22). pp. 87-94. ISSN 2219-5203
![Педагогика_22-87-94.pdf [thumbnail of Педагогика_22-87-94.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Педагогика_22-87-94.pdf - Published Version
Download (266kB)
Abstract
У статті розкрито специфіку роботи вчителя іноземної мови з учнями з особливими освітніми потребами. Це, зокрема, здатність учителя розробляти доступні, адаптовані матеріали для засвоєння; уміння складати індивідуальні програми навчання для учасників інклюзивного освітнього процесу; упровадження в практику педагогіки партнерства; інформування батьків про успіхи їхніх дітей у засвоєнні освітньої програми; володіння інформацією про індивідуальні особливості, інтереси та потреби учнів. Акцентовано на необхідності психолого�педагогічного супроводу старшокласників з особливими освітніми потребами під час навчання їх англійської мови, зокрема англомовного спілкування, розглянуто інтерактивні методи як найбільш ефективні в інклюзивному освітньому процесі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net |
Date Deposited: | 13 Oct 2021 09:31 |
Last Modified: | 13 Oct 2021 09:31 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12187 |