Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами

Матюха, Г. В. and Кузнєцова, Є. Г. (2019) Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (22). pp. 87-94. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Педагогика_22-87-94.pdf] Text
Педагогика_22-87-94.pdf - Published Version

Download (266kB)

Abstract

У статті розкрито специфіку роботи вчителя іноземної мови з учнями з особливими освітніми потребами. Це, зокрема, здатність учителя розробляти доступні, адаптовані матеріали для засвоєння; уміння складати індивідуальні програми навчання для учасників інклюзивного освітнього процесу; упровадження в практику педагогіки партнерства; інформування батьків про успіхи їхніх дітей у засвоєнні освітньої програми; володіння інформацією про індивідуальні особливості, інтереси та потреби учнів. Акцентовано на необхідності психолого�педагогічного супроводу старшокласників з особливими освітніми потребами під час навчання їх англійської мови, зокрема англомовного спілкування, розглянуто інтерактивні методи як найбільш ефективні в інклюзивному освітньому процесі.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net
Date Deposited: 13 Oct 2021 09:31
Last Modified: 13 Oct 2021 09:31
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12187

Actions (login required)

View Item
View Item