Діалогічний метод у пізнанні, спілкуванні та навчанні

Мілько, Наталя (2020) Діалогічний метод у пізнанні, спілкуванні та навчанні. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (25)). pp. 21-25. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Стаття 2020.pdf] Text
Стаття 2020.pdf

Download (7MB)

Abstract

У статті проаналізовано діалогічну форму спілкування та її використання в навчальному процесі як ефективного засобу розвитку особистості майбутнього фахівця. Діалог розглядається як особливе дидактико-комунікативне середовище, яке створює умови для актуалізації особистісних функцій його учасників, а також принципово нові передумови організації та гуманізації спільної діяльності в педагогічному процесі. Саме діалог є способом продуктивної суб'єктної пізнавальної та соціокультурної діяльності, зокрема майбутніх фахівців, тому визнано його значущість у формуванні як життєвих компентентностей, так і професійних, що уможливлюють самостійне та незалежне інтелектуальне мислення, здатність до етичної і морально-духовної взаємодії з іншими людьми, до системної, педагогічної модернізації організації навчального процесу на інноваційних засадах.

Item Type: Article
Subjects: P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 30 Sep 2021 12:20
Last Modified: 30 Sep 2021 12:20
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12159

Actions (login required)

View Item
View Item