Дефініції «діалог» та «культура»: психолого-педагогічний та філософський аспекти

Чорна, Вікторія (2021) Дефініції «діалог» та «культура»: психолого-педагогічний та філософський аспекти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (26)). pp. 54-59. (In Press)

[thumbnail of Чорная.pdf] Text
Чорная.pdf

Download (322kB)

Abstract

У тастті висвітлено контекстну
філософську та психолого-
педагогічну основу понять «діалог»
і «культура» як складників дефініції
«діалогічна культура». Автор розуміє
«діалог» як процес суб’єкт –
суб’єктного толерантного
спілкування, результатом якого є
досягнення консенсусу, а
«культуру» – як сукупність
особистісних, професійних
і загальнолюдських утворень для
забезпечення якісного
розвивального освітнього
середовища. З огляду на специфіку
дослідження, «діалогічну культуру»
розглянуто як сформовану систему
професійних та особистісних якостей
для створення ефективного
освітнього середовища та організації
дієвої взаємодії вчителя та
здобувача освіти. Проаналізовано
Професійний стандарт учителя
початкових класів, учителя закладу
загальної середньої освіти й учителя
з очпаткової освіти, розкрито
контекстуальний (педагогічний,
психологічний і філософський) зміст
визначених понять;
схарактеризовано складники
культури педагога, типи і форми
взаємодії вчителя та здобувачів.
У висновку наголошено на тому, що
позитивний зв’язок вчителя та учнів
може допомогти здобувачам
розвинути навички саморегуляції,
зокрема самостійності та
самовизначення.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 21 Sep 2021 07:36
Last Modified: 21 Sep 2021 07:36
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12120

Actions (login required)

View Item
View Item