Рябуха, Тетяна and Гурова, Тетяна and Куликова, Людмила (2021) Хмарний сервіс GOOGLE FOR EDUCATION у практиці змішаного навчання іноземних мов у вищій школі. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 3 (39). pp. 175-182. ISSN ISSN 2308-4855
![30.pdf [thumbnail of 30.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
30.pdf
Download (509kB)
Abstract
Стаття присвячена проблемі модернізації вищої школи, а саме впровадженню сучасних інформаційно-кому-
нікаційних технологій у навчальний процес. Розглянуто потенціал використання хмарного сервісу Google for
Education під час змішаного навчання іноземних мов студентів-філологів, зокрема формування їхньої іншомовної
фонетичної компетенції. Надано визначення змішаного навчання, яке є загальноприйнятим як серед зарубіж-
них, так і вітчизняних дослідників. Виокремлено ключові характеристики змішаного навчання: індивідуаліза-
ція освітнього процесу, активне використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, продуктивна
самостійна робота, раціональне використання аудиторного часу тощо. Детально описано компоненти хмарно-
го сервісу Google for Education, а саме: Google Classroom (сервіс для поширення і оцінки завдань), Google Drive
(сервіс для зберігання навчальних матеріалів), Google Forms (форми для створення електронних документів),
Gmail (пошта для спілкування), Google Meet (платформа для створення, проведення та запису відеоконферен-
цій). Охарактеризовано взаємодію суб'єктів (викладач, студенти, електронні освітні ресурси) і реалізованих
ними ролей в моделі змішаного навчання. Описано досвід застосування змішаного навчання в процесі викладан-
ня дисципліни «Практична фонетика англійської мови». Навчальний процес будувався відповідно до технології
змішаного навчання Flipped Classroom з активним використанням сервісу Google for Education. Була реалізована
триступенева освітня модель – самостійна доаудиторна робота (ознайомлення студентів з навчальним мате-
ріалом до заняття, виконання завдань для перевірки розуміння переглянутого матеріалу), аудиторна робота
(активні/творчі види навчальної діяльності в аудиторії або під час відеоконференції) і постаудиторна робота
(самостійне узагальнення студентами вивченого навчального матеріалу вдома). Зроблено висновок про те, що
технологія змішаного навчання об’єднує в собі переваги традиційного аудиторного та електронного навчання,
що забезпечує розвиток студента як суб’єкта самоосвітньої діяльності і формує його готовність до самороз-
витку в майбутньому.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедрa германської філології та методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 21 Sep 2021 06:46 |
Last Modified: | 21 Sep 2021 06:46 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12116 |