Дубяга, Світлана and Фефілова, Тетяна and Саєнко, Юлія (2021) Упровадження формувального оцінювання учнів в освітній процес початкової школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (26)). pp. 141-147.
Педагогика_26 (3).pdf
Download (416kB)
Abstract
У статті акцентовано на тому, що впродовж багатьох років шкільна оцінка була знаряддям ранжування учнів. Зазначено, що у зв’язку зі зміною концепції сучасної школи розпочато впровадження нових підходів до оцінювання навчальних досягнень: відтепер оцінка має слугувати для аналізу індивідуального прогресу та планування індивідуального темпу навчання кожної юної особистості. Розкрито сутність поняття «формувальне оцінювання», яке ґрунтується на положеннях дитиноцентричної педагогіки. Схарактеризовано форми, техніки, методи формувального оцінювання та способи їх використання на уроках у початковій школі. Наголошено на важливих елементах формувального оцінювання – самооцінюванні й взаємооцінюванні.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 24 Sep 2021 11:40 |
Last Modified: | 26 Jun 2023 10:34 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12114 |