Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в педагогічному ВИШі

Матюха, Г. В. and Лозова, І. П. (2021) Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в педагогічному ВИШі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (11). pp. 184-188. ISSN 978-617-7055-81-4

[thumbnail of МСК 11 збірник-184-188.pdf] Text
МСК 11 збірник-184-188.pdf

Download (655kB)

Abstract

Провідна роль у здійсненні модернізації системи безперервної іншомовної
освіти і підвищенні якості освітнього процесу з англійської мови завжди належала і
належить учителю. Успішність його реалізації залежить від професійної
компетентності педагога.
Аналіз сучасних наукових досліджень засвідчив інтенсивну педагогічну
рефлексію навколо визначення сутності терміну «професійна компетентність» та
його головних параметрів. В концепції «Нової української школи» компетентність
визначається як динамічна комбінація поглядів людини, її знань, навичок і умінь,
способів мислення та інших особистих якостей, цінностей людини – тобто здатність
особи успішно здійснювати професійну діяльність. Зазначені показники дозволяють
їй самостійно й ефективно реалізовувати цілі педагогічного процесу. Для цього
потрібно знати педагогічну теорію, уміти застосовувати її в практичній діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 34 not found.
Date Deposited: 09 Jun 2021 12:14
Last Modified: 09 Jun 2021 12:14
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11917

Actions (login required)

View Item
View Item