Матюха, Г. В. and Лозова, І. П. (2021) Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в педагогічному ВИШі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (11). pp. 184-188. ISSN 978-617-7055-81-4
МСК 11 збірник-184-188.pdf
Download (655kB)
Abstract
Провідна роль у здійсненні модернізації системи безперервної іншомовної 
освіти і підвищенні якості освітнього процесу з англійської мови завжди належала і 
належить учителю. Успішність його реалізації залежить від професійної 
компетентності педагога. 
Аналіз сучасних наукових досліджень засвідчив інтенсивну педагогічну 
рефлексію навколо визначення сутності терміну «професійна компетентність» та 
його головних параметрів. В концепції «Нової української школи» компетентність 
визначається як динамічна комбінація поглядів людини, її знань, навичок і умінь, 
способів мислення та інших особистих якостей, цінностей людини – тобто здатність 
особи успішно здійснювати професійну діяльність. Зазначені показники дозволяють 
їй самостійно й ефективно реалізовувати цілі педагогічного процесу. Для цього 
потрібно знати педагогічну теорію, уміти застосовувати її в практичній діяльності.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова  | 
        
| Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов | 
| Depositing User: | Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net | 
| Date Deposited: | 09 Jun 2021 12:14 | 
| Last Modified: | 09 Jun 2021 12:14 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11917 | 




