Матюха, Г. В. and Лозова, І. П. (2021) Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в педагогічному ВИШі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (11). pp. 184-188. ISSN 978-617-7055-81-4
![МСК 11 збірник-184-188.pdf [thumbnail of МСК 11 збірник-184-188.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
МСК 11 збірник-184-188.pdf
Download (655kB)
Abstract
Провідна роль у здійсненні модернізації системи безперервної іншомовної
освіти і підвищенні якості освітнього процесу з англійської мови завжди належала і
належить учителю. Успішність його реалізації залежить від професійної
компетентності педагога.
Аналіз сучасних наукових досліджень засвідчив інтенсивну педагогічну
рефлексію навколо визначення сутності терміну «професійна компетентність» та
його головних параметрів. В концепції «Нової української школи» компетентність
визначається як динамічна комбінація поглядів людини, її знань, навичок і умінь,
способів мислення та інших особистих якостей, цінностей людини – тобто здатність
особи успішно здійснювати професійну діяльність. Зазначені показники дозволяють
їй самостійно й ефективно реалізовувати цілі педагогічного процесу. Для цього
потрібно знати педагогічну теорію, уміти застосовувати її в практичній діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 34 not found. |
Date Deposited: | 09 Jun 2021 12:14 |
Last Modified: | 09 Jun 2021 12:14 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11917 |