Надольська, Ю. А. and Вишнева-Ільїна, К. (2021) Формування критичного мислення учнів на уроках німецької мови крізь призму інфомедійної грамотності. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 230-234. ISSN 978-617-7055-81-4
![Надольська Ю.А._стаття.pdf [thumbnail of Надольська Ю.А._стаття.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Надольська Ю.А._стаття.pdf
Download (859kB)
Abstract
Активний розвиток суспільства та посилена діджиталізація інформативного простору спонукають учнів до абсолютно нового типу мислення, яка дає змогу пристосуватися до постійних соціальних змін, генерувати нові ідеї, а також здійснювати комплексний аналіз отриманої інформації та давати їй об’єктивну оцінку. Саме тому в сучасному освітньому просторі важливу роль відіграє формування критичного мислення, як основу навчальної діяльності та допомагає школярам оволодіти основними компетентностями, необхідними для соціалізації особистості та формування її індивідуальності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PD Германські мови |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 34 not found. |
Date Deposited: | 07 Jun 2021 06:48 |
Last Modified: | 07 Jun 2021 06:48 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11870 |