Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування критичного мислення учнів на уроках німецької мови крізь призму інфомедійної грамотності

Надольська, Ю. А. and Вишнева-Ільїна, К. (2021) Формування критичного мислення учнів на уроках німецької мови крізь призму інфомедійної грамотності. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 230-234. ISSN 978-617-7055-81-4

[thumbnail of Надольська Ю.А._стаття.pdf] Text
Надольська Ю.А._стаття.pdf

Download (859kB)

Abstract

Активний розвиток суспільства та посилена діджиталізація інформативного простору спонукають учнів до абсолютно нового типу мислення, яка дає змогу пристосуватися до постійних соціальних змін, генерувати нові ідеї, а також здійснювати комплексний аналіз отриманої інформації та давати їй об’єктивну оцінку. Саме тому в сучасному освітньому просторі важливу роль відіграє формування критичного мислення, як основу навчальної діяльності та допомагає школярам оволодіти основними компетентностями, необхідними для соціалізації особистості та формування її індивідуальності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PD Германські мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 34 not found.
Date Deposited: 07 Jun 2021 06:48
Last Modified: 07 Jun 2021 06:48
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11870

Actions (login required)

View Item
View Item