Дубяга, С. М. (2021) Потенціал занять з англійської мови щодо розвитку творчого мислення майбутніх вчителів початкової школи. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 216-219.
Text
Мова. Свідомість. Концепт збірник 10 (я).pdf
Download (815kB)
Мова. Свідомість. Концепт збірник 10 (я).pdf
Download (815kB)
Abstract
у статті наголошується на можливості створення умов для розвитку творчого мислення майбутніх учителів не тільки в умовах аудиторного, але й змішаного та дистанційного навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 02 Jun 2021 11:39 |
Last Modified: | 02 Jun 2021 11:39 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11801 |