Шевченко, Світлана Віталіївна (2021) Психологічні аспекти вивчення проблеми булінгу: вітчизняний та зарубіжний досвід. Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насиллю в освітніх закладах: матеріали ІІ Всеукраїнського форуму. pp. 103-109.
![тези_Шевченко С.В..pdf [thumbnail of тези_Шевченко С.В..pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
тези_Шевченко С.В..pdf
Download (464kB)
Abstract
В Україні проблема булінгу лише починає вивчатися. Даною проблемою займаються багато вчених. Вперше проблема шкільного насильства була описана ще на початку 20 століття – в 1905 році, коли К. Дьюкс опублікував про це своє дослідження, але по справжньому системне дослідження було проведено скандинавськими дослідниками, такими як Д. Олвеус. П.П. Хайнеманн, А. Пікасо, Е. Роланд [2]. Вони розробили концепцію булінгу і визначили це поняття як утиск, дискримінацію, цькування. В подальших дослідженнях цієї проблеми, різними дослідниками висувалися свої визначення цього явища, але всі вони відображали наявність великої групи соціальних, психологічних і педагогічних проблем, супроводжуючих фізичне, психічне насильство по відношенню до людини або групи людей, яке відрізняється тривалістю і нездатністю людини захиститися перед агресором.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4414 not found. |
Date Deposited: | 31 May 2021 12:26 |
Last Modified: | 08 Oct 2021 17:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11789 |