Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Психологічні аспекти вивчення проблеми булінгу: вітчизняний та зарубіжний досвід

Шевченко, Світлана Віталіївна (2021) Психологічні аспекти вивчення проблеми булінгу: вітчизняний та зарубіжний досвід. Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насиллю в освітніх закладах: матеріали ІІ Всеукраїнського форуму. pp. 103-109.

[thumbnail of тези_Шевченко С.В..pdf] Text
тези_Шевченко С.В..pdf

Download (464kB)

Abstract

В Україні проблема булінгу лише починає вивчатися. Даною проблемою займаються багато вчених. Вперше проблема шкільного насильства була описана ще на початку 20 століття – в 1905 році, коли К. Дьюкс опублікував про це своє дослідження, але по справжньому системне дослідження було проведено скандинавськими дослідниками, такими як Д. Олвеус. П.П. Хайнеманн, А. Пікасо, Е. Роланд [2]. Вони розробили концепцію булінгу і визначили це поняття як утиск, дискримінацію, цькування. В подальших дослідженнях цієї проблеми, різними дослідниками висувалися свої визначення цього явища, але всі вони відображали наявність великої групи соціальних, психологічних і педагогічних проблем, супроводжуючих фізичне, психічне насильство по відношенню до людини або групи людей, яке відрізняється тривалістю і нездатністю людини захиститися перед агресором.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології
Depositing User: Users 4414 not found.
Date Deposited: 31 May 2021 12:26
Last Modified: 08 Oct 2021 17:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11789

Actions (login required)

View Item
View Item