Дубяга, С. М. (2002) Інформаційно-ціннісний підхід у навчанні дітей читання. Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: збірка матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 30-31 жовт. 2001 р., 2. pp. 121-124.
Text
2002.pdf
Download (3MB)
2002.pdf
Download (3MB)
Abstract
У статті описується інформаційно-ціннісний підхід до навчання читання молодших школярів на уроках навчання грамоти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 10 Mar 2021 10:48 |
Last Modified: | 22 Apr 2021 12:02 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11555 |