Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Інформаційно-ціннісний підхід у навчанні дітей читання

Дубяга, С. М. (2002) Інформаційно-ціннісний підхід у навчанні дітей читання. Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: збірка матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 30-31 жовт. 2001 р., 2. pp. 121-124.

[thumbnail of 2002.pdf] Text
2002.pdf

Download (3MB)

Abstract

У статті описується інформаційно-ціннісний підхід до навчання читання молодших школярів на уроках навчання грамоти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 10 Mar 2021 10:48
Last Modified: 22 Apr 2021 12:02
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11555

Actions (login required)

View Item
View Item