Каткова, Т. А. and Варіна, Г. Б. (2020) Дослідження творчих здібностей дітей дошкільного віку із ЗПР засобами арт-терапії. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики, 1. pp. 56-59.
tmpE754.pdf
Download (91kB) | Preview
Abstract
На сучасному етапі розвитку освіти в Україні постає багато питань, пов'язаних з проблемою підготовки дитини до школи. Особливо гостро ці питання постають, коли мова йде про дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Такі діти потребують особливої уваги з боку педагогів та психологів. Але перед тим, як навчити дитину із ЗПР, необхідно знайти до неї підхід та виявити шляхи педагогічного та психологічного впливу для досягнення найвищих результатів. Щоб вирішити цю проблему, треба насамперед діагностувати рівень творчих здібностей дітей. Дитинство є найбільш сприятливим для розвитку творчості дитини.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 28 Jan 2021 09:35 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 21:03 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11391 |