Молодиченко, В. В. and Молодиченко, Н. А. (2020) Технологія розвитку ситуації успіху учня початкової школи. The XIV International scientific-practical conference “Multidisciplinary research”. pp. 329-331.
vbvb.pdf
Download (79kB) | Preview
Abstract
Головна мета діяльності вчителя початкової школи є створення ситуацію
успіху для розвитку особистост дитини, надати можливість кожному вихованцю
відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні
сили. В основі цього підходу знання і розуміння учня, віра, любов і повага до неї,
бережливе та чуйне ставлення до фізичного, психічного і духовного розвитку,
підтримка почуття власної гідності. Використання ситуації успіху сприяє
підвищенню робочого тонусу, збільшенню продуктивності навчальної роботи, а
також допомагає учневі усвідомити себе повноцінною особистістю і, відповідно,
забезпечує успіх у навчанні. Основою педагогічної технології - створення
ситуації успіху - є особистісно-зорієнтований підхід до процесу навчання і
виховання. Поняття «ситуація успіху» стало для педагогів звичним. Ніхто не
заперечує, що саме позитивні емоції можуть стати для дитини одним з
найважливіших стимулів у навчанні. Але при цьому іноді забувають про те, що
в педагогів не існує єдиного рецепта чи правила щодо того, як саме створювати
ситуацію успіху, робити це слід на основі індивідуального підходу, зважено, з
урахуванням багатьох чинників.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 28 Jan 2021 09:35 |
Last Modified: | 24 May 2021 11:22 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11390 |