Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Технологія розвитку ситуації успіху учня початкової школи

Молодиченко, В. В. and Молодиченко, Н. А. (2020) Технологія розвитку ситуації успіху учня початкової школи. The XIV International scientific-practical conference “Multidisciplinary research”. pp. 329-331.

[thumbnail of vbvb.pdf]
Preview
Text
vbvb.pdf

Download (79kB) | Preview

Abstract

Головна мета діяльності вчителя початкової школи є створення ситуацію
успіху для розвитку особистост дитини, надати можливість кожному вихованцю
відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні
сили. В основі цього підходу знання і розуміння учня, віра, любов і повага до неї,
бережливе та чуйне ставлення до фізичного, психічного і духовного розвитку,
підтримка почуття власної гідності. Використання ситуації успіху сприяє
підвищенню робочого тонусу, збільшенню продуктивності навчальної роботи, а
також допомагає учневі усвідомити себе повноцінною особистістю і, відповідно,
забезпечує успіх у навчанні. Основою педагогічної технології - створення
ситуації успіху - є особистісно-зорієнтований підхід до процесу навчання і
виховання. Поняття «ситуація успіху» стало для педагогів звичним. Ніхто не
заперечує, що саме позитивні емоції можуть стати для дитини одним з
найважливіших стимулів у навчанні. Але при цьому іноді забувають про те, що
в педагогів не існує єдиного рецепта чи правила щодо того, як саме створювати
ситуацію успіху, робити це слід на основі індивідуального підходу, зважено, з
урахуванням багатьох чинників.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 28 Jan 2021 09:35
Last Modified: 24 May 2021 11:22
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11390

Actions (login required)

View Item
View Item