Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Метафорична репрезентація концепту «Освіта» в філософії постмодерну

Александров, Д. В. and Александрова, Юлія Олександрівна (2020) Метафорична репрезентація концепту «Освіта» в філософії постмодерну. Фактори розвитку педагогіки і психології в XXI столітті. pp. 7-11.

[thumbnail of ТЕЗИ pcenter.kharkiv_июнь_2020-7-10.pdf]
Preview
Text
ТЕЗИ pcenter.kharkiv_июнь_2020-7-10.pdf

Download (516kB) | Preview

Abstract

Педагогічний дискурс описаний за допомогою комбінацій метафоричних моделей, на тій підставі, що метафора, як особлива форма репрезентації концептів, є базовою когнітивної одиницею зберігання інформації, що підтримує концепт в мовній свідомості і грає істотну роль в породженні та інтерпретації педагогічного дискурсу. Відтак, затребуване в філософії постмодерну поняття «дискурс» використовується нами для пояснення сукупності тематично і культурно взаємопов'язаних педагогічних наративів (вербально-опосередкована діяльність), яка передбачає розвиток і доповнення іншими наративами, і розглядається як система апеляцій до певних концептів.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Depositing User: Users 1586 not found.
Date Deposited: 28 Dec 2020 13:49
Last Modified: 28 Dec 2020 13:49
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11225

Actions (login required)

View Item
View Item