Варіна, Ганна and Прокоф’єва, Олеся (2020) Психологічні засади формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідизацією в інклюзивному просторі. Практична психологія в інклюзивному середовищі: зб. наук. статей міжнар. наук. інтернет-конф.. pp. 45-54.
Варіна_Прокоф'єва_стаття.pdf
Download (855kB) | Preview
Abstract
У статті аналізується проблема соціальної інтеграції дитини з інвалідністю в інклюзивний освітній простір Нової української школи. У статті описується досвід та результативність впровадження тренінгової програми «Формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідністю». Представлений практико орієнтований підхід дозволяє трансформувати ціннісну систему ставлення батьків учнівського колективу до процесу інтеграції дітей з інвалідністю в освітній та загальний суспільний простір.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 17 Dec 2020 14:29 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 20:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11064 |