Варіна, Г. Б. and Осадчий, В. В. (2020) Підготовка майбутніх магістрів психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (3). pp. 49-61. ISSN 2521-1234 online
322-Article Text-577-1-10-20201027.pdf
Download (271kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена проблемі інтеграції та розвитку неперервної освіти в Україні. Розкрито зміст та пріоритети імплементації неформальної освіти в інституційну як важливого компонента професійної практико-орієнтованої підготовки майбутніх магістрів психології. Встановлено, що впровадження компонентів неформальної освіти створює умови для розвитку професійної самосвідомості майбутніх психологів завдяки актуалізації професійного самопізнання, розширенню меж позитивного ставлення до себе як до майбутнього професіонала, самоактуалізації потреби у професійному самовдосконаленні. Проаналізовано досвід реалізації науково-практичного онлайн курсу «Сучасні практико-орієнтовані технології в психології» на платформі Moodle у процесі професійної підготовки магістрів психології. В роботі описано дослідження впливу онлайн-курсу на процес актуалізації професійного самовдосконалення, особистісного зростання та самореалізації. Ключові слова: інституційна освіта; неформальна освіта; майбутні магістри психології; саморозвиток; компетентність; інтерактивні технології; онлайн навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 17 Dec 2020 14:33 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 20:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11048 |