Впровадження кейс-технології у навчання школярів початкових класів Нової української школи

Свириденко, Г. В. and Фефілова, Т. В. (2020) Впровадження кейс-технології у навчання школярів початкових класів Нової української школи. Молодий вчений (7). pp. 40-43. ISSN 2304-5809

[thumbnail of стаття №7 2020 (отдельно).pdf]
Preview
Text
стаття №7 2020 (отдельно).pdf

Download (132kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто актуальну проблему впровадження кейс-технології у навчання ш коля­рів початкової ланки Нової української школи. Аргументується необхідність використання даної тех­нології у початкових класах. Представлена технологія вдало поєднує навчальну, аналітичну й виховну діяльність, що є ефективним у реалізації сучасних завдань системи освіти. Автором запропонована система роботи з впровадження кейс-технології в практику початкової школи, надаються практичні по­ради щодо застосування цієї технології при організації навчально-виховного процесу з учнями початко­вих класів. Акцентовано увагу на проблемі подолання ізольованого викладання навчального матеріалу і орієнтування навчального процесу на розвивально-продуктивний, інтегративний підхід та розвиток критичного мислення учнів. Зроблено висновок про можливість успішного формування аналітичних, практичних, творчих, комунікативних і соціальних навичок учнів у процесі впровадження даної техно­логії в практику роботи початкової школи.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 15 Sep 2020 12:32
Last Modified: 24 May 2021 11:39
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10638

Actions (login required)

View Item
View Item