Lego-конструювання як засіб розвитку креативності учнів початкових класів на уроках математики

Свириденко, Г. В. and Фефілова, Т. В. (2020) Lego-конструювання як засіб розвитку креативності учнів початкових класів на уроках математики. Молодий вчений (4). pp. 165-168. ISSN 2304-5809

[thumbnail of Фефілова-2.pdf]
Preview
Text
Фефілова-2.pdf

Download (121kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається проблема важливості розвитку креативності молодших школярів під
час LEGO-конструювання; виокремлюються завдання, які ставляться перед педагогами; пропонується комплекс ігрових завдань для формування креативності учнів початкових класів на уроках математики за допомогою цеглинок LEGO. У статті висвітлюється історія впровадження програми LEGO Education в Україні; вплив компонентів цієї програми на розвиток творчої особистості вихованців, що є пріоритетним завданням Нової української школи та введення комплексу ігрових завдань на уроках математики в по­чатковій ланці, як окремий вид нового освітнього середовища. Аргументується необхідність використання LEGO Education на уроках математики або факультативах у початковій школі, що дозволяє підвищи­ти якість навчання молодших школярів, формувати образне мислення, творчу уяву, зорову пам’ять, що сприяє орієнтації дитини в навколишньому світі, допомагають їй легше й швидше діяти у нових, незвич­них умовах, знаходити нестандартні рішення навчальних завдань, тобто сприяють становленню учня початкових класів як креативної особистості. Розглядаються педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності навчання на уроках математики за допомогою цеглинок LEGO.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 11 Sep 2020 12:42
Last Modified: 24 May 2021 11:38
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10635

Actions (login required)

View Item
View Item