Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи

Пюрко, О. Є. and Пюрко, В. Є. and Туровцева, Н. М. (2019) Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 220-225.

[thumbnail of Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя.pdf]
Preview
Text
Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя.pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

В статті розкрито роль навчальної практики з основ сільського господарства, ботаніки і фізіології рослин в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Показано, що даний вид діяльності формує у майбутніх вчителів науково-дослідницьку,біологічну та екологічну компетентності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Depositing User: Users 38 not found.
Date Deposited: 17 Jul 2020 07:36
Last Modified: 17 Jul 2020 07:36
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10434

Actions (login required)

View Item
View Item