Пюрко, О. Є. and Пюрко, В. Є. and Туровцева, Н. М. (2019) Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 220-225.
Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя.pdf
Download (5MB) | Preview
Abstract
В статті розкрито роль навчальної практики з основ сільського господарства, ботаніки і фізіології рослин в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Показано, що даний вид діяльності формує у майбутніх вчителів науково-дослідницьку,біологічну та екологічну компетентності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Depositing User: | Users 38 not found. |
Date Deposited: | 17 Jul 2020 07:36 |
Last Modified: | 17 Jul 2020 07:36 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10434 |