Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика написання наукової роботи учня МАН

Жигоренко, І. Ю. and Мінькова, Г. Ю. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика написання наукової роботи учня МАН. Other. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

[thumbnail of New Document (pdf.io) (3).pdf]
Preview
Text
New Document (pdf.io) (3).pdf

Download (19MB) | Preview

Abstract

Згідно з «Концепцією Нової української школи», у рамках профільної освіти старшокласник зможе обирати одне з двох спрямувань навчання: академічне, із поглибленим вивченням окремих предметів з орієнтацією на продовження навчання в університеті; професійне, яке поряд зі здобуттям повної загальної середньої освіти забезпечує отримання першої професії (не обмежує можливість продовження освіти). Отже, вже на старшому етапі навчання школярі матимуть можливість визначитися, бажають вони займатися наукою, або цікавіше для них буде використовувати творчі здібності та натхнення для вибудови подальшого життєвого шляху.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PD Германські мови
W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Depositing User: Users 34 not found.
Date Deposited: 30 Jun 2020 06:03
Last Modified: 30 Jun 2020 06:03
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10389

Actions (login required)

View Item
View Item