Матюха, Г. В. and Насалевич, Т. В. and Мілько, Н. Є. and Павленко, О. М. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. "CASE STUDY" як дослідницька стратегія. Other. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.
Preview
New Document (pdf.io).pdf
Download (21MB) | Preview
Abstract
Дж. Шульман пропонує таке визначення CaseStudy: "Кейси, як правило, пояснюються практичними або стратегічними дилемами, з якими стикається вчитель. Однак для того, щоб бути корисним для використання їх як кейсів, розповідь повинна бути репрезентативною для класу або типу дилеми, проблеми або труднощів, які виникають з певною частотою в ситуаціях навчання".
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > PD Германські мови W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 34 not found. |
Date Deposited: | 30 Jun 2020 06:51 |
Last Modified: | 30 Jun 2020 06:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10373 |