Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. "CASE STUDY" як дослідницька стратегія

Матюха, Г. В. and Насалевич, Т. В. and Мілько, Н. Є. and Павленко, О. М. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. "CASE STUDY" як дослідницька стратегія. Other. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

[thumbnail of New Document (pdf.io).pdf]
Preview
Text
New Document (pdf.io).pdf

Download (21MB) | Preview

Abstract

Дж. Шульман пропонує таке визначення CaseStudy: "Кейси, як правило, пояснюються практичними або стратегічними дилемами, з якими стикається вчитель. Однак для того, щоб бути корисним для використання їх як кейсів, розповідь повинна бути репрезентативною для класу або типу дилеми, проблеми або труднощів, які виникають з певною частотою в ситуаціях навчання".

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > PD Германські мови
W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 34 not found.
Date Deposited: 30 Jun 2020 06:51
Last Modified: 30 Jun 2020 06:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10373

Actions (login required)

View Item
View Item