Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови

Маслова, А. В. (2016) Сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр., 3 (37). pp. 137-144.

[thumbnail of стаття_Маслова.PDF] Text
стаття_Маслова.PDF - Published Version

Download (396kB)

Abstract

У статті розкрито сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Визначено роль і значення інтеграції в процесі підготовки магістрантів немовних педагогічних спеціальностей до професійного спілкування англійською мовою. Представлено навчальний посібник «English Scientific Pedagogical Writing», метою якого є поєднання професійної та іншомовної діяльності на заняттях з іноземної мови.
Ключові слова: інтеграція, інтегроване навчання, магістранти, професійна педагогічна діяльність, іншомовна мовленнєва діяльність, англійське науково-педагогічне мовлення.

Item Type: Article
Subjects: P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов
Depositing User: Users 12 not found.
Date Deposited: 08 Dec 2016 12:16
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1004

Actions (login required)

View Item
View Item