Маслова, А. В. (2016) Сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр., 3 (37). pp. 137-144.
![стаття_Маслова.PDF [thumbnail of стаття_Маслова.PDF]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
стаття_Маслова.PDF - Published Version
Download (396kB)
Abstract
У статті розкрито сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Визначено роль і значення інтеграції в процесі підготовки магістрантів немовних педагогічних спеціальностей до професійного спілкування англійською мовою. Представлено навчальний посібник «English Scientific Pedagogical Writing», метою якого є поєднання професійної та іншомовної діяльності на заняттях з іноземної мови.
Ключові слова: інтеграція, інтегроване навчання, магістранти, професійна педагогічна діяльність, іншомовна мовленнєва діяльність, англійське науково-педагогічне мовлення.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов |
Depositing User: | Users 12 not found. |
Date Deposited: | 08 Dec 2016 12:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1004 |