МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "ZA4050 Електронні інформаційні ресурси"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: Стаття | Монографія
Число елементів на цьому рівні: 77.

Стаття

Sharov, S. та Liapunova, V. та Sharova, T. (2019) Analysis of the Opportunities of the Prometheus Platform for the Professional Development of Future Teachers. TEM Journal, 8 (4). с. 1469-1476. ISSN 2217-8309

Єремєєв, В. С. та Брянцев, О. А. та Хромаков, О. Л. (2019) Розробка програмного комплексу для аналізу результатів тестування фахівців та експертного оцінювання кваліфікаційних рівнів стандартів освіти у європейських країнах. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 116-119. ISSN 978-617-7566-82-2

Єремєєв, В. С. та Курлянський, С. С. (2018) Можливості мови UML для проектування програмного забезпечення. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 88-91.

Антонюк, Андрій Едуардович та Герасимишин, Віктор Петрович та Чуйко, Юрій Андрійович (2021) Оптимізація навчально-тренувального процесу спортсменів на етапі початкової підготовки. Актуальные научные исследования в современном мире, 3 (1 (69)). с. 36-41. ISSN 2524-0986

Близнюк, А. Я. (2018) Розробка інформаційної системи «Продаж і ремонт комп’ютерного обладнання». Proceedings of XХIV International scientific conference «XXI century science. From theory to practice» (Aug 18, 2018, Morrisville). с. 5-8.

Брянцев, О. А. та Сафонов, І. В. (2018) Розробка мобільної інформаційної системи для автоматизації роботи торгівельного представника. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 33-36.

Букреєв, Д. О. (2018) Прогнозування фондового ринку за допомогою нейромереж. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 36-43.

Букреєв, Д. О. та Сердюк, І. М. (2019) Метод використання нейронної мережі для прогнозування ефективності роботи студентів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 61-64. ISSN 978-617-7346-69-1

Гришко, Б. О. (2019) Розробка інформаційної системи для обліку товарів в магазині канцелярських товарів. Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2019): матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (5-6 грудня 2019 р., м. Суми), 2. с. 101-103.

Джелялова, І. М. (2020) Функціональні можливості комплексу тренажерів з архітектури ЕОМ. Травневі наукові читання: тези доповідей ХХХ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 12 трав. 2020 р., 1. с. 47-52.

Жильников, А. С. та Круглик, В. С. (2019) Автоматизація процесу програмування на прикладі генератора адміністративної панелі на основі SPA. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 122-125. ISSN 978-617-7566-82-2

Землянська, А. В. (2017) Использование электронных средств обучения при изучении мировой (зарубежной) литературы. Інавацыйная прастора філолага: рэаліі і перспектывы: матэрыялы міжнароднага навукова-метадычнага семінара (Гомель, 18 мая 2017 года). с. 29-33.

Карначова, С. М. (2019) Масові онлайн-курси: участь батьків в організації інклюзивного навчання. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: літні диспути: тези Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (1-2 серпня 2019 р., м. Дніпро). с. 233-238.

Коваленко, А. С. та Шаров, С. В. (2019) Розвиток медіаграмотності за допомогою онлайн платформи Prometheus. Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи: матеріали ХХІIІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (2 липня 2019 р., м. Переяслав-Хмельницький) (23). с. 157-161.

Коваленко, А. С. та Шарова, Т. М. (2019) Онлайн навчання на ВУМ: особливості та переваги. Наука та освіта: досягнення та стратегії розвитку: тези доп. ХХІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (4 листопада 2019 р., м. Запоріжжя), 1. с. 51-56.

Коноваленко, Т. В. та Осадча, К. П. (2019) Мобільні технології у навчанні англійської мови майбутніх програмістів та інженерів-педагогів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 151-153. ISSN 978-617-7346-69-1

Конюхов, С. Л. та Ляшенко, О. О. (2014) Використання об’єктно-орієнтованого підходу для створення багаторівневого ієрархічного меню web–сайтів. Інформаційні технології в освіті: матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф., 24-25 квіт. 2014 р.. с. 139-143.

Круглик, В. С. та Прядко, А. О. (2019) Застосування модулю Turtle у нестандартних завданнях з програмування мовою Python. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 172-174. ISSN 978-617-7566-82-2

Круглик, Владислав (2023) Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей. Освітологічний дискурс (4 (43)). ISSN 2312-5829 (online)

Кузьменко, В. О. (2019) Особливості масових відкритих онлайн-курсів із гуманітарних дисциплін. Тренди в освіті: матеріали Міжнар. наук.-метод. семінару (21 березня 2019 р., м. Гомель). с. 39-44.

Лебедєв, В. О. та Черненко, Д. О. (2014) Програмно-педагогічний засіб для організації роботи студентів з дисципліни «Трактори». Tendencje, zbiory danych, innowacje, praktyka w nauce: zbiór raportów naukowych (29.04.2014 - 30.04.2014, Warszawa). с. 118-119.

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. та Кошельніков, В. В. (2019) Особливості розробки програми з AR для розміщення об`єктів на мапі. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 2 (115). с. 134-139. ISSN 1995–0519

Павленко, О. М. та Шаров, С. В. та Москальова, Л. Ю. та Шарова, Т. М. та Коваленко, А. С. (2019) Реалізація дистанційної форми навчання засобами платформи Moodle у процесі підготовки майбутніх філологів. Інженерні та освітні технології, 7 (3). с. 106-121. ISSN 2307-9770

Полухін, О. А. та Шаров, С. В. (2018) Використання нейромережі для прогнозування результатів футбольних матчів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 214-217.

Постильна, О. О. та Гришко, Б. О. (2018) Аналіз програмних засобів для автоматизації торгівельної діяльності. Сучасні тенденції розвитку української науки: матеріали Всеукр. наук. конф. (21-22 жовтня 2018 р., м. Переяслав-Хмельницький) (6). с. 28-31. ISSN 2522-1833

Постильна, О. О. та Печерський, Р. В. (2018) Експертна система для проведення порівняльного аналізу освітніх метаоб’єктів: аспекти програмної реалізації. Proceedings of XХХIIІ International scientific conference «Innovations of the future» (Nov 8, 2018, New York). с. 97-100.

Постильна, О. О. та Філіпов, І. К. (2018) Інформаційна система з навчально-виробничих практик: аналіз інструментальних засобів і технологій. Science, research, development technics and technology: monografia pokonferencyjna (Barcelona 30.05.2018-31.05.2018) (5). с. 82-85.

Прийма, Сергій та Рогушина, Юлія (2017) Use of ontologies and the semantic web for qualifications framework transparency. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (85). с. 25-31. ISSN 1729-3774

Сафонов, І. В. та Шаров, С. В. (2017) Аналіз програмних засобів для складання кошториса будівництва житлової нерухомості. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 243-247. ISSN 978-617-7346-69-1

Сисоєва, С. О. та Осадча, К. П. (2019) Стан, технології та перспективи дистанційного навчання у вищій освіті України. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання, 70 (2). с. 271-284. ISSN 2076-8184

Скиданенко, А. С. (2019) Масові відкриті онлайн курси з філології. Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2019): матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (5-6 грудня 2019 р., м. Суми), 2. с. 154-156.

Соловій, О. І. та Мартинюк, Т. І. (2020) Використання програмно-педагогічного засобу з історії інформатики. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (2). с. 163-169.

Суховій, Л. А. (2019) Онлайн курси з гендерних питань на платформі Prometheus. Соціально-гуманітарний вісник: зб. наук. пр.. с. 48-49. ISSN 2305-9869

Телегін, М. Е. (2018) Використання блогів в навчально-виховному процесі. Українська література в загальноєвропейському контексті: зб. наук. пр. (1). с. 294-297.

Філіпов, І. К. (2018) Аналіз програмних засобів для обробки зображень. Сучасні тенденції розвитку української науки: матеріали Всеукр. наук. конф. (21-22 липня 2018 р., м. Переяслав-Хмельницький) (5). с. 31-28.

Філіпов, І. К. (2019) Вибір бази даних для інформаційної системи формування індивідуальної навчальної траєкторії студентів. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. Iнтернет-конф. (11-17 березня 2019 року, м. Черкаси). с. 166-168.

Хрептус, В. С. та Шаров, С. В. (2019) Онлайн платформа дизайнерів: рекомендації з розробки та просування. Актуальные вызовы современной науки, 5 (37). с. 36-40.

Чорна, А. В. та Аброімова, Н. С. (2016) Персональне електронне середовище для учителів молодших класів. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 8-11. ISSN 978-617-7346-32-5

Шаров, С. В. (2017) Прынцыпы і этапы стварэння электроннага падручніка. Інавацыйная прастора філолага: рэаліі і перспектывы: матэрыялы міжнар. навук.-метад. семінара (Гомель, 18 мая 2017 года). с. 91-94.

Шаров, С. В. (2018) Електронні підручники як засіб підвищення фахової компетентності філолога-україніста. Українська література в загальноєвропейському контексті: зб. наук. пр. (1). с. 298-301.

Шаров, С. В. (2010) Створення електронного підручника для забезпечення самостійної роботи студентів. Гуманізація навчало-виховного процесу: зб. наук. пр. (5). с. 174-178.

Шаров, С. В. та Єремєєв, В. С. та Печерський, Р. В. (2017) Розробка експертної системи для проведення порівняльного аналізу освітніх метаоб’єктів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 4 (59). с. 547-551. ISSN 2518-7813

Шаров, С. В. та Абрамович, І. М. (2017) Аналіз програмних засобів навчального призначення з історії літератури. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: зб. тез доп. Міжнар. наук. Інтернет-конф. (22). с. 67-70.

Шаров, С. В. та Деркач, Є. О. (2017) Напрямки використання хмарних технологій в освіті. Актуальные научные исследования в современном мире, 11 (31). с. 78-81. ISSN 2524-0986

Шаров, С. В. та Еміратлі, А. Р. (2018) Використання експертних систем для підтримки навчального процесу. Science, research, development, technics and technology: monografia pokonferencyjna (London, 27.02.2018) (2). с. 28-31.

Шаров, С. В. та Левада, В. Р. (2017) Напрямки використання інформаційних систем у навчальному процесі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (9). с. 161-165. ISSN 978-617-7346-69-1

Шаров, С. В. та Лубко, Д. В. (2017) Розробка інтелектуальної інформаційної системи для птахівництва. Системи обробки інформації, 4 (150). с. 170-174. ISSN 1681-7710

Шаров, С. В. та Мартинюк, Т. І. (2012) Електронні засоби навчального призначення: характеристика та вимоги. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти (32-33). с. 236-241. ISSN 2078-7812

Шаров, С. В. та Міщеряков, О. Ю. (2013) Розробка програмного засобу для центральної станції технічної безпеки з використанням протоколу SUR-GARD. Збірник тез доповідей Всеукраїнської наукової Internet-конференції “Актуальні проблеми економіки України: науковий підхід до їх вирішення” (18). с. 15-17.

Шаров, С. В. та Нікітенко, Д.С. (2014) Визначення та завдання довідково-інформаційних систем. Зб. тез доповідей Всеукраїнської наукової Internet-конференції "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення" (1). с. 15-19.

Шаров, С. В. та Печерський, Р. В. (2018) Аналіз відкритих онлайн курсів для вивчення програмування. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: зб. матеріалів VІ-ї Міжнар. наук.-практ. онлайн-інтернет конф. (м. Кропивницький, 19-20 квітня 2018 р.). с. 52-53.

Шаров, С. В. та Посадна, Т. В. (2017) Використання електронних засобів навчального призначення на уроках української літератури. Молодь і ринок (5). с. 45-48. ISSN 2308-4634

Шаров, С. В. та Філіпов, І. К. (2018) Аналіз українських сайтів вакансій. Актуальные научные исследования в современном мире, 1 (33). с. 109-114. ISSN 2524-0986

Шаров, С. В. та Хрептус, В. С. (2018) Загальні принципи створення веб-сайту. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: зб. тез доповідей Міжнар. наук. Інтернет-конф. (м. Тернопіль, 13 листипада 2018 р.), 33. с. 104-106. ISSN 2522-932X

Шаров, С. В. та Шамардак, О. А. (2014) Концептуальне моделювання інформаційної системи за допомогою мови UML. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (7). с. 10-14.

Шаров, С. В. та Шарова, Т. М. (2017) Формування індивідуальної освітньої траєкторії студента засобами інформаційної системи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). с. 149-154. ISSN 2219-5203

Шаров, С. В. та Шарова, Т. М. (2018) Аналіз онлайн курсів з програмування. Актуальные научные исследования в современном мире, 8 (40). с. 150-155. ISSN 2524-0986

Шаров, С. В. та Шарова, Т. М. (2017) Використання Інтернет-технологій для забезпечення підготовки сучасного вчителя-словесника. Язык как зеркало эпохи: сб. науч. ст.. с. 194-196.

Шаров, С. В. та Шарова, Т. М. (2018) Проектування діаграми прецендентів інформаційної системи для аналізу ринку праці IT-фахівців. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр. (11). с. 170-175. ISSN 2313-125X

Шаров, С.В. та Васякіна, С.О. (2017) Комп’ютерна навчальна програма як сучасний засіб для вивчення української літератури. Сучасні тенденції розвитку української науки: матеріали Всеукр. наук. конф. (21-22 серпня 2017 р., м. Переяслав-Хмельницький) (6). с. 29-32.

Шаров, С.В. та Пуць, Л.А. (2017) Вивчення курсу «Історія зарубіжної літератури. Антична література» за допомогою комп’ютерної навчальної програми. Zbi?r artyku??w naukowych. Osi?gni?? akademickich. Teoria. Praktika.2017. с. 72-74.

Шаров, С.В. та Соболєва, А.В. (2013) Можливості С# для створення електронного підручника. Збірник тез доповідей Всеукраїнської наукової Internet-конференції “Актуальні проблеми економіки України: науковий підхід до їх вирішення” (18). с. 18-19.

Шарова, Т. М. (2020) Цифровий формат освіти та комунікація: огляд онлайн курсів. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід: зб. матеріалів ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 трав. 2020 р.. с. 144-149.

Шарова, Т. М. (2019) Фахова підготовка майбутніх вчителів української мови і літератури засобами масових онлайн-курсів на платформі Еdera. Тренди в освіті: матеріали Міжнар. наук.-метод. семінару (21 березня 2019 р., м. Гомель). с. 81-86.

Шарова, Т. М. та Шаров, С. В. (2015) Використання електронного засобу навчального призначення під час викладання історії української літератури. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки (39). с. 290-296. ISSN 2309-9771

Шарова, Т. М. та Шаров, С. В. (2014) Використання електронного засобу навчального призначення «Тарасовими стежками» у вищому навчальному закладі студентами-філологами. Мова. Свідомість.Концепт: зб. наук. пр. (4). с. 49-54.

Шарова, Т. М. та Шаров, С. В. (2015) Использование студентами электронных средств учебного назначения во время изучения филологических дисциплин. Слов’янська філологія: історія, сьогодення, перспективи: матеріали Міжрегіональної наук.-практ. конф.. с. 79-85.

Шарова, Т. М. та Шаров, С. В. (2019) Електронне навчання: дієвий формат освіти. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 16-17 травня 2019 року). с. 119-123.

Шарова, Т. М. та Шаров, С. В. (2018) Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів інформатики засобами творчих робіт. Молодь і ринок, 9 (164). с. 33-38. ISSN 2308-4634

Шарова, Т. М. та Шаров, С. В. (2020) Інфо-медійна грамотність для освітян: огляд онлайн курсів на платформі Prometheus. Молодий вчений, 9.1 (85.1). с. 132-135. ISSN 2313-2167

Юрів, І. М. та Шаров, С. В. (2019) Особливості інтеграції ІКТ у роботу куратора академічної групи. Перспективні шляхи розвитку науки та освіти: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (31 січня 2019 р., м. Дніпро), 1. с. 46-51.

Монографія

Жигоренко, І. Ю. та Мінькова, Г. Ю. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика написання наукової роботи учня МАН. Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

Коноваленко, Т. В. та Гуров, С. Ю. та Гурова, Т. Ю (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Використання WEB-технологій у навчанні англійської мови. Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

Матюха, Г. В. та Насалевич, Т. В. та Мілько, Н. Є. та Павленко, О. М. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. "CASE STUDY" як дослідницька стратегія. Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

Матюха, Г. В. та Тарасенко, Т. В. та Насалевич, Т. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. ВЕБ-КВЕСТ проект. Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

Шаров, С. В. (2020) Українська література в загальноєвропейському контексті. Використання електронних засобів навчального призначення з історії української і зарубіжної літератури. Інший. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь.

Шарова, Т. М. та Землянська, А. В. та Копєйцева, Л. П. та Шаров, С. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Розділ 9. Використання інтерактивних методик та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках літератури. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

Цей список був створений у Thu Mar 28 22:50:16 2024 EET.