МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи" та Рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: A | C | D | L | Z | Є | А | Б | В | Д | Ж | З | К | Л | М | С | Т | Ф | Ч | Я
Число елементів: 82.

A

Atroshenko, Т. Yu. (2019) Formation of the behavioral component of social experience in late adolescents under conditions of extracurricular educational activity. Science and Education a New Dimension, 7 (209). с. 7-10. ISSN 2308-5258

C

Chorna, Viktoriia та Yakovenko, Iryna (2019) The speech-therapy competence of an inclusive class teacher as a teaching efficiency indicator regarding children with Language disorders. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 9 (2). с. 85-89. ISSN 1804-7890; 2464-6733 (Online)

Chorna, Viktoriia та Yakovenko, Iryna (2019) The speech-therapy competence of an inclusive class teacher as a teaching efficiency indicator regarding children with language disorders. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 9 (2). с. 85-89. ISSN 1804-7890; 2464-6733 (Online)

D

Dmytriiev, Illia A. та Shevchenko, Inna Yu. та Kudryavtsev, Vyacheslav M. та Zhytnik, Tetiana S. (2019) The World Experience and a Unified Model for Government Regulation of Development of the Automotive Industry. Viesoл politika ir administraavimas public policy and administration, 18 (3). с. 46-58. ISSN 1648-2603

L

Lapunova, V. A. та Fedorova, O. V. та Pryladysheva, L. M. та Kanarova, O. V. та Sevodneva, K. O. (2019) The influence of multiethnic society’s educational and cultural component in the South of Ukraine: historical aspect. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 9 (2). с. 144-148. ISSN 1804-7890

Liapunova, Valentyna та Dobrovolska, Larysa та Tretyakova, Irina (2019) Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations. Responsibility as a factor of future educators pre-school establishments professional self-improvement. Інший. BMT Erida Sp. z o.o, Warsaw.

Z

Zhuravlova, Larisa (2019) Interdisciplinary, multidisciplinary and transdisciplinary research strategy for speech development of primary school pupils with discography. International Academy Journal Web of Scholar, 2 (1(31)). с. 17-24. ISSN 2518-167X

Zhuravlova, Larysa (2019) Formation of primary school teachers’ logocompetence in the context of improvement of corrective-pedagogical process in school. X international conference of European academy of sciences & research. с. 47-48.

Zhuravlova, Larysa (2019) Research of indirect impact of parents-child relations in families based on the factor analysis and features of primary school children’s speech competency. Conference proceedings of the 2 international scientific conference economic and social-focused issues of modern world, october, 16–17, 2019. с. 312-318.

Є

Єрмак, Г. В. (2019) Психолого-педагогічні аспекти формування культури мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку. Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування, 1. с. 57-61.

Єрьоміна, Л. Є. (2019) Тренінгова робота з майбутніми фахівцями соціальної сфери. Проблеми освіти (93). с. 246-256.

Єрьоміна Л. Є. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний твір науковго характеру "Тренінг. Область власної унікальності" для майбутніх фахівців соціальної сфери". 92026.

Єрьоміна, Л. Є. (2019) До проблеми формування готовності до сімейного життя вихованців шкіл-інтернатів. From hypoth es is to de ve lopment: proceedings of XXXХVІI international scientific conference, Mar 16, 2019. с. 93-98.

Єрьоміна, Л. Є. (2019) Соціально-педагогічні умови формування у вихованців закладу інтернатного типу готовності до сімейного життя: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.05 "Соціальна педагогіка". Кандидатська thesis, Національна академія педагогічних наук України.

Єрьоміна, Л. Є. (2019) Modern Technologies of Society Development. Розділ 19: Вихованці інтернатів і їх готовність до сімейного життя: впровадження тренінгових вправ. Документація. The Academy of Management and Administration in Opole, Opole.

Єрьоміна, Л. Є. та Познякова, А. (2019) Роль тьютора у соціальному житті учнів. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 182-184.

Єрьоміна, Л. Є. та Чудакова, В. (2019) Сім’я як інститут соціокультурного розвитку дитини. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 184-188.

Єрьоміна, Л. Є. та Чудакова, В. (2019) Сім'я як інститут соціокультурного розвитку дитини. In: Соціально-освітіні домінанти профсійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти.

А

Аверіна, К. С. (2019) Сучасний стан інституалізації міжнародної академічної мобільності. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства: II міжнар. наук.-практ. конф.. с. 72-74.

Б

Безух, В. та Солонська, А. А. (2019) Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 221-224.

В

Волков, О. Г. (2019) Використання стильових ознак на музичних заняттях у дошкільних закладах. ТОВ “Колор Принт”, Мелітополь. ISBN 978-966-2489-91-0

Волков, О. Г. (2019) Конструювання художественого образу на музичних заняттях у дошкільних закладах як засіб виховання. Український психолого-педагогічний збірник (17). с. 25-32.

Волков, О. Г. (2019) Пісенна творчість старших дошкільників у методиці музичного конструювання. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. праць, 2 (3 (90)). с. 41-52.

Волков, О. Г. (2019) Вплив суперечностей педагогічному дискурсу на існування дитини дошкільного віку. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

Волков, О. Г. (2019) Аналітична філософія і практика дошкільного виховання. ТОВ “Колор Принт”, Мелітополь. ISBN 978-966-2489-92-7

Волков, О. Г. (2019) Метафізика Платона та дескриптивна метафізика Стросона: аналогії та несумісність. Гуманітарна парадигма (2). с. 24-39. (У процесі публікації)

Волков, О. Г. (2019) Методика музичного конструювання: дошкільне виховання, 1 клас навчальної школи. ТОВ “Колор Принт”, Мелітополь. ISBN 978-966-2489-80-4

Волкова, В. А. (2019) Тенденції підготовки педагогічних фахівців в умовах зміни освітньої парадигми. Сучасні технології соціально-педагогічного супроводу особистості в освітньому просторі: міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 13-16.

Д

Демиденко, Н. та Москальова, Л. Ю. (2019) Соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт як актуальна проблема сьогодення. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 173-177.

Добровольська, Л. П. та Лєзіна, Н. О. та Третьякова, І. С. (2019) Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушення мови. Діти з особливими потребами в освітньому просторі: зб. матеріалів V міжнар. конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовт. 2019 р.. с. 38-41.

Ж

Жейнова, С. С. (2019) Інтеграція підходів в процесі формування творчих якостей майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Сучасні технології соціально-педагогічного супроводу особистості в освітньому просторі. с. 16-19.

Жейнова, С. С. (2019) Особистісний підхід до формування творчих якостей майбутніх вихователів у процесі фахової підготовки. ΛΌГOΣ: зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-практ. конф. «Новини науки: дослідження, наукові відкриття, високі технології», 31 берез. 2019 р., 4. с. 111-113. ISSN ISBN 978-617-7171-80-4

Жейнова, С. С. (2019) Педагогічні умови формування творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки. Znanstvena misel journal, 2 (34). с. 61-65. ISSN 3124-1123

Жейнова, С. С. (2019) Критерії, показники та рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проблеми освіти: зб. наук. праць (93). с. 116-131.

Жейнова, С. С. та Ларцева, Т. (2019) Використання дидактичних ігор для формування вимовної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з фонетико- фонематичним недорозвиненням. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 241-245.

Житнік, Т. С. (2019) Проекція як психологічний феномен у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. (1). с. 164-177. ISSN 2077-1827

Житнік, Т. С. (2019) Проблема активності особистості в психолого-педагогічній літературі. Наука III тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25-26 квіт. 2019 р. (1). с. 118-119.

Житнік, Т. С. (2019) Психолого-педагогічний супровід як компонент системи розвитку творчої активності дітей старшого дошкільного віку. Інноваційні технології в дошкільній освіті: зб. наук. статей за матеріалами ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.,28–29 берез. 2019 р.. с. 57-58.

Житнік, Т. С. (2019) Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проекту “Академія сучасного дитячого мистецтва”). Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи (1). с. 65-72.

Житнік, Т. С. (2019) Педагогічна інноватика : досвід та перспективи Нової української школи. Інноваційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами за допомоги метафоричних асоціативних карток “Будинок” та “Фантастичне дійство”. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

Житнік, Т. С. та Федорова, О. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспктиви Нової української школи. Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

Журавльова, Л. С. (2019) Особливості знань учителів щодо специфіки мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (38). с. 84-92. ISSN 2310-0893

Журавльова, Л. С. (2019) Теоретико-методичні основи застосування логопедичного скринінгу в логопедичній роботі з молодшими школярами. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки (14). с. 101-120.

Журавльова, Л. С. (2019) Науково-теоретичні основи дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Передмова. Інший. Міленіум, Київ.

З

Зайченко, Н. І. (2019) Іспанські інтелектуали про цивілізаційне спасіння Батьківщини на межі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”, 1 (7 (69)). с. 35-39.

Зайченко, Н. І. (2019) Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”, 1 (8 (70)). с. 25-29.

Зайченко, Н. І. (2019) Категорія “душа” в іспанських педагогічних трактатах межі ХІХ – ХХ ст. Актуальні проблеми сучасної науки: зб. наук. пр. XLIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Санкт-Петербург – Астана –Київ–Відень). с. 20-23.

К

Канарова, О. В. (2019) Ігрові технології як засіб активізації інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. (1). с. 203-214. ISSN 2077-1827

Канарова, О. В. та Худякова, А. А. (2019) Інноваційні методи екологічного виховання дітей дошкільного віку. Інновації в освіті: сучасні методики та їх практичне застосування. с. 81-84.

Канарова, О. В. та Худякова, А. А. (2019) Педагогічні технології виховання дитини дошкільного віку в Україні та європейських державах. Тенденції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. с. 8-10.

Канарова, О. В. та Худякова, А. А. (2019) Теоретичні основи дослідження розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. WayScience: VII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Сучасний рух науки", 6-7 черв. 2019 р.. с. 707-710. ISSN 2664-4819

Коляда, Т. та Солонська, А. А. (2019) Арт-терапія як засіб корекції страхів у дітей старшого дошкільного віку. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 198-201.

Л

Лацко, Д. та Жейнова, С. С. (2019) Роль гри у трудовому вихованні дошкільників середнього дошкільного віку. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 261-269.

Ляпунова, В. А. та Волкова, В. А. та Городнича, С. В. (2019) Ігри народів світу: збірник народних ігор з формування толерантного ставлення до різних національностей у старших дошкільників: навч. посіб. до практичних занять для студ. спец. “Дошкільна освіта”. ТОВ “Т.В.Однорог”, Мелітополь.

Ляпунова, В. А. та Добровольська, Л. П. (2019) Вплив іграшок на перебіг процесів ідентифікації та розвитку толерантності у дітей. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр., 1 (93). с. 69-83. ISSN 2077-1827

Ляпунова, В. А. та Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. (2019) Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations. Responsibility as a factor of future educators pre-school establishments professional self-improvement. Інший. BMT Erida, Warsaw.

Ляпунова, Валентина та Волков, Олександр та Волкова, Віра та Добровольська, Лариса та Жейнова, Світлана та Канарова, Ольга та Третякова, Ірина (2019) Нариси з аксіології особистості: дитина і вихователь. Інший. ФО-П Однорог Т.В., Мелітополь.

М

Магомедова, Я. та Мільчевська, Г. С. (2019) Формування просоціальної поведінки неповнолітніх, які знаходяться в конфлікті з законом в умовах ювенальної пробації. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 204-210.

Малютіна, Н. та Москальова, Л. Ю. (2019) Ефективність тренінгової роботи з педагогічними працівниками. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 75-81.

Меркулова, Н. В. та Матвєєва, Н. В. (2019) Формування культури поведінки у дошкільників в умовах роботи з різновіковими групами як педагогічна проблема. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. с. 13-15.

Меркулова, Н. В. та Шевченко, Ю. В. (2019) Інноваційні тенденції впровадження науковопедагогічного проекту «Школа тьюторської майстерності». Сучасні технології соціально-педагогічного супровіду особистості в освітньому просторі. с. 29-31.

Москальова, Л. Ю. та Єрьоміна, Л. Є. (2019) Сакральне мистецтво у духовно-моральному вихованні учнів: навчально-методичний посібник. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь.

Москальова, Л. Ю. та Жовтоног, А. В. (2019) Формування цінностей сімейного життя у вихованців шкіл-інтернатів. Соціально-гуманітарний вісник (26-27). с. 6-9.

Москальова, Л. Ю. та Кальчева, Ю. О. (2019) Значення мистецтва та природи у вихованні цінності краси у дошкільників. La science et la technologie à l'ère de la société de l'information, 3 mars 2019 (5). с. 96-97.

Мільчевська, Г. С. та Свистак, П. Ф. (2019) Тренінгова робота з підлітками: практичний аспект. La science et la technologie à l'ère de la société de l'information, 3 mars 2019. с. 94-98.

Мільчевська, Г. С. та Сергеєва, Н. П. (2019) Соціально-педагогічна цінність позашкільної освіти. ΛΌГOΣ : kolekcjа prac naukowych : wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach naukowych współczesności : z materiałami międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji, 17 czerwca 2019 r., 6. с. 117-118.

Мільчевська, Г. С. та Шевченко, Ю. (2019) Тьюторський супровід як технологія відкритої освіти. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 210-212.

Мільчевська, Г. С. (2019) Медіаграмотність у підготовці фахівців соціальної сфери. Проблеми освіти: зб. наук. пр. (93). с. 235-246.

С

Солонська, А. А. (2019) Взаємодія працівників закладів дошкільної освіти з сучасними сім’ями. Проблеми освіти: зб. наук. пр. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (93). с. 133-142. ISSN 978-617-7742-49-3 (У процесі публікації)

Т

Таган, Л. В. (2019) Використання паличок Кюїзенера для сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників з порушеннями мовлення. Корекційна педагогіка. Вісник Української асоціації корекційних педагогів (1). с. 36-40.

Таган, Л. В. (2019) Інтерактивні методи як засіб розвитку комунікативних вмінь дітей старшого дошкільного віку. Сучасна наука: тенденції та перспективи: Всеукр. Internet-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 85-90.

Таган, Л. В. (2019) Importance of finger exercises for speech of preschool children. Universum View 17. Pedagogical sciences: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 59-61.

Ф

Федорова, О. В. (2019) Модель формування інклюзивної готовності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Modernisation of pedagogacal education in ukraine: borrowing of the eu experience,July 1-12, 2019. с. 66-69.

Ч

Чеботарьова, А. О. та Атрошенко, Т. Ю. (2019) Профілактика девіантної поведінки серед дітей як напрям соціальної роботи з сім'єю. Сучасні технології соціально-педагогічного супроводу особистості в освітньому просторі : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 60-63.

Чорна, В. та Яковенко, І. (2019) Нормативно-правове забезпечення психолого-педагогічного супроводу родин, у яких виховуються діти з особливими освітніми потребами. In: Довідник для педагогічних працівників і батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. Люкс, Мелітополь, с. 6-17. ISBN 978-617-7218-84-4

Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. (2019) Analysis of basic international documents confirming the rights of children with PLO for provision of quality general education. 4-th International Conference of European Academy of Science. с. 145-146. ISSN 9781095808566

Я

Яковенко, І. О. (2019) Казкотерапія для дітей з особливими потребами на основі використання LEGO. Інноваційні технології в дошкільній освіті: зб. наук. статей за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 172-173.

Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. (2019) Пропедевтика підготовки до процесу письма у дітей з порушеннями мовлення. Молодий вчений, 2 (66). с. 511-514. ISSN 2304-5809

Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. (2019) Правове забезпечення інклюзивного освітнього середовища початкової школи. Нова українська школа в умовах викликів сучасності. с. 49-51.

Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. (2019) Гіперактивна дитина: навчання та логопедична корекція. Сучасні технології соціально-педагогічного супроводу особистості в освітньому просторі. с. 63-66.

Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. (2019) Особливості діагностики дітей з розладами аутистичного спектру. Modern education spase: the transformation of national models in terms of integration, 2 (1). с. 139-141. ISSN 978-9934-588-18-1

Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. та Москальова, Л. Ю. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Інший. Люкс, Мелітополь.

Цей список був створений у Fri Mar 29 12:40:07 2024 EET.