МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності" та Рік: 2013

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: В | Е | К | М | П
Число елементів: 14.

В

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. (2013) Гендерна культура молоді, як умова запобігання гендерному насильству. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди», 5 (31). с. 83-89. ISSN 978-966-8840-94-4(5)

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. та Кучина, Л. І. (2013) Теорія та методика професійно-педагогічної діяльності вожатого в літніх дитячих оздоровчих таборах. Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, Мелітополь.

Воровка, М. И. та Петрученя, А. Г. (2013) Педагогическая компетентность и профессионализм учителя в условиях модернизации общества. In: Международная научно-практическая конференция "Совершенствованние системы образования в условиях социальной модернизации", 6-7 декабря, 2013 г., Астана.

Е

Елькін, М. В. (2013) Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів природничих дисциплін в системі педагогічної освіти. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки) (1). с. 107-115.

Елькін, М. В. (2013) Проблема якості в управлінні закладом освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальній школах, 28 (81). с. 144-149.

К

Кожевникова , А. В. (2013) Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів. Педагогічний альманах: Зб. наук. пр. (17). с. 133-137.

М

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій та Сегеда, Наталя та Троіцька, Тамара та Матвієнко, Петро та Тараненко, Галина та Голозубов, Олександр та Будько, Марина та Бортников, Євген та Семікін, Михайло та Москальова, Людмила та Фалько, Наталя (2013) Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти. Розд. 3.2. Свобода як принцип людиномірності відкритої освіти. Інший. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

П

Прийма, Сергій (2013) Комп'ютерні онтології як інструментальна платформа для забезпечення прозорості європейської та національних рамок кваліфікацій. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (1). с. 56-61. ISSN 1818-9172

Прийма, Сергій (2013) Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр. (22). с. 110-117.

Прийма, Сергій (2013) Розробка прототипу інтелектуальної онтолого-керованої інформаційної системи національної рамки кваліфікацій. Міжнародний науковий вісник: зб. наук. пр., 7 (26). с. 194-205.

Прийма, Сергій (2013) Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", VI (48). с. 110-120.

Прийма, Сергій (2013) Обеспечение семантической интерперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 1 (4). с. 123-127.

Прийма, Сергій та Панін, Олексій (2013) Забезпечення прозорості європейської і національних рамок кваліфікацій за допомогою комп’ютерних онтологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 33 (1).

Прийма, Сергій та Панін, Олексій (2013) Использование компьютерных онтологий в качестве инструмента обеспечения прозрачности европейской и национальных структур квалификаций. Educational Technology & Society, 16 (3). с. 450-464. ISSN 1436-4522

Цей список був створений у Fri Mar 29 13:23:39 2024 EET.