МДПУ репозиторій

Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти. Розд. 3.2. Свобода як принцип людиномірності відкритої освіти.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій та Сегеда, Наталя та Троіцька, Тамара та Матвієнко, Петро та Тараненко, Галина та Голозубов, Олександр та Будько, Марина та Бортников, Євген та Семікін, Михайло та Москальова, Людмила та Фалько, Наталя (2013) Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти. Розд. 3.2. Свобода як принцип людиномірності відкритої освіти. Інший. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Це - остання версія цього елементу.

[img] Text
30-1-30.pdf

Скачати (597kB)

Резюме

Монографія висвітлює філософсько-методологічні аспекти людино мірності в культурі, науці та освіті. Авторський колектив пропонує концептуалізацію філософсько-методологічних засад людино мірності культури, науки й освіти, висвітлює духовно-практичні смисли людино мірності в культурній реальності, аналізує психолого-педагогічні імперативи та максими людино мірності освіти. Монографія розрахована на науковців, освітян, аспірантів, магістрантів, студентів ВНЗ, усіх, хто цікавиться проблемами науки й освіти.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 13 Вер 2017 08:38
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1418

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу