Елементи, в яких Відділ: "Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради" та Рік: 2019
Число елементів: 31. BBurnazova, V. та Yunyk, D. та Юник, I. та Юник, T. та Kotova, Lina (2019) Complex abilitiesof communicators and spesifitcity of their formation. Journal of History Culture and Art Research, 8 (2). с. 136-145. ISSN 2147-0626 CChernyak, Ye. та Yorkina, N. (2019) Use of eco-art technologies in the world educational practice. Регіональні культурні, мистецькі та освітні практики: матеріали VI Міжнар. електронної наук.-практ. конф.. с. 179-181. MMitlytska, V. та Herdova, T. (2019) Features of Dramaturgy of Ptushkin’s Piano Suite “Theater Kaleidoscope”. Journal of History Culture and Art Research. с. 306-316. ISSN 2147-0626 ААнтоненко, А. Н. (2019) Актуальные вопросы современного искусствознания. Исторические аспекты научного осмысления проблем хоровой культуры и развития музыкальной регионалистики на Украине. Інший. LAP LAMBERT Academic Publishing, Saarbrücken. Антоненко, О. М. (2019) Обласне об’єднання самодіяльних композиторів як важливий осередок розвитку музичної культури Запоріжжя другої половини ХХ – початку ХХІ століть. Українська музика (3-4). с. 125-132. ISSN 2224–0926 Антоненко, О. М. (2019) Формування мистецьких компетентностей школярів (на прикладі впровадження в навчальний процес ліцею №9 м. Мелітополя художньо-естетичного компоненту). Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя. с. 7-10. ББілецька, М. В. (2019) Розвиток виконавського апарату студента-скрипаля в теорії та практиці музичного навчання. Регіональні культурні, мистецькі та освітні практики: матеріали VІ Міжнар. електронної наук.-практ. конф.. с. 10-14. Білецька, М. В. та Сопіна, Я. В. (2019) Концептуацізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Проблема виховання дітей з функціональними обмеженнями засобами арт-терапії: наукова рефлексія. Робочий документ. Поліграфічний центр «Люкс», Мелітополь. Білецька, Марина (2019) Педагогіка музичного сприймання: навчально-методичний посібник. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь. ВВласенко, Е. А. (2019) Використання педагогічно доцільної репертуарної політики у формуванні музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 листоп. 2019 р., 1. с. 25-28. Власенко, Е. А. (2019) Методичний супровід формування емоційної стабільності концертного виступу студентів-піаністів. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога: збірник тез Всеукр. наук.-практ. конф., 13 черв. 2019 р.. с. 110-111. Власенко, Е. А. (2019) Специфiка органiзацiї самостiйної роботи в інструментальній-підготовці студентів-піаністів. Регіональні культурні, мистецькі та освітні практики матеріали VІ міжнар. електронної наук.-практ. конф., 14-15 берез. 2019 р. (1). с. 21-26. Власенко, Е. А. та Стотика, І. (2019) Практикум до самостійної роботи з дисципліни «Психологія музичної діяльності. Музична психологія»: методичні рекомендації для забезпечення підготовки до семінарських занять з дисципліни «Психологія музичної діяльності. Музична психологія» студентів другого рівня вищої освіти за спеціальністю 014.3. Середня освіта. Музичне мистецтво. [Навчальний матеріал] Власенко, Е. А. та Стотика, І. Г. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №96986 "Письмовий твір "Практикум до самостійної роботи з дисципліни "Психологія музичної діяльності.Музична Психологія". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства. ГГердова, Т. С. та Мітлицька, В. А. (2019) Втілення театральної образності в фортепіанній сюїті В. Птушкіна «Театральний калейдоскоп». Zbiór artykułów naukowych recenzowanych. с. 36-40. ДДоброжанова, Н. та Стотика, О. В. (2019) Формування креативності школярів-підлітків засобами джазу в музично-творчій діяльності. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 104-105. ЙЙоркіна, Н. В. та Черняк, Є. Б. (2019) Ленд-арт як складова пермакультури. Міська пермакультура: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня. с. 17-18. ККотова, Л. М. та Тушева, Г. О. (2019) Розвиток музичного інтересу в учнів-гітаристів у процесі інструментальної підготовки. Zbiór artykułów naukowych recenzowanych. с. 103-106. ЛЛяпунова, В. А. та Стотика, І. Г. та Корсакова, Ю. О. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №87774 "Письмовий твір "Вимоги до оформлення науково-методичних видань. Методичні рекомендації". Міністерство економіки, торгівлі та сільського господарства. ММітлицька, В. А. та Гердова, Т. С. (2019) Духовна семінарія та школи псаломщиків у розвитку музичного просвітництва Південно-Східної України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Science, Research, Development, 30-31 січ. 2019 р. (13). с. 50-52. ISSN 978-83-66030-15-2 Мітлицька, В. А. та Сердюк, А. М. та Гердова, Т. С. та Хоміч, К. Ю. (2019) Українська світлиця до свята гумору 1-го квітня (методична розробка позакласного виховного заходу). Zbiór artykułów naukowych recenzowanych. с. 60-65. ППідварко, Т. О. (2019) Підготовка студентів до майбутньої виконавської і педагогічної діяльності в процесі ансамблевої гри. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka wydanie specjalne (49). с. 74-76. ISSN 2450-8160 ССтотика, І. Г. та Власенко, Е. А. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Технологія формування музично-просвітницької компетентності майбутнього вчителя мистецтва. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь. Стотика, І. Г. та Власенко, Е. А. (2019) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять з дисципліни «Психологія музичної діяльності. Музична психологія»: методичні рекомендації для забезпечення підготовки до семінарських занять з дисципліни «Психологія музичної діяльності. Музична психологія» студентів другого рівня вищої освіти за спеціальністю 014.13. Середня освіта (Музичне мистецтво). [Навчальний матеріал] Стотика, І. Г. та Власенко, Е. А. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №96683 "Літературний письмовий твір "Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять з дисципліни "Психологія музичної діяльності. Музична психологія". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства. ЧЧерняк, Є. Б. (2019) К вопросу о психологических аспектах синестезии. WayScience. Сучасний рух науки: тези доп. IX міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2-3 груд. 2019 р., 3. с. 563-566. Черняк, Є. Б. та Білецька, М. В. та Баранцова, І. О. та Мітлицька, В. А. та Підварко, Т. О. (2019) Transformation of sound cipher complexes in the history of musical art and their specific manifestations in the work of composers of the XVII-XXI centuries. Journal of history culture and art research, 8 (2). с. 301-309. ISSN 2147-0626 Черняк, Є. Б. та Йоркіна, Н. В. (2019) Еко-арт як основа духовного розвитку учнів Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції НУШ: матеріали Всеукр. наук. конф. з міжнар. участю. с. 286-291. Черняк, Є. Б. та Йоркіна, Н. В. та Скачкова, Н. А. (2019) Лингвопоэтика звуко-цветовой синестезии “Камерной музыки” Джеймса Джойса. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Мелітополь, 7-9 листопада 2019 р.). с. 173-176. ЮЮнык, Д. Г. та Юнык, И. Д. та Юнык, Т. И. та Бурназова, В. В. та Котова, Л. М. (2019) Управление высшим и средним образованием. Психологические основы функционирования структурных компонентов памяти реципиентов. Інший. LAP LAMBERT Academic Publishing, Deutschland. Юнык, Д. Г. та Юнык, И. Д. та Юнык, Т. И. та Бурназова, В. В. та Котова, Л. Н. (2019) Актуальные вопросы современного искусствознания. Исполнительская надежность инструменталистов как феномен музыкального искусства. Інший. LAP LAMBERT Academic Publishing, Германия. |