Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Специфiка органiзацiї самостiйної роботи в інструментальній-підготовці студентів-піаністів

Власенко, Е. А. (2019) Специфiка органiзацiї самостiйної роботи в інструментальній-підготовці студентів-піаністів. Регіональні культурні, мистецькі та освітні практики матеріали VІ міжнар. електронної наук.-практ. конф., 14-15 берез. 2019 р. (1). pp. 21-26.

[thumbnail of СПЕЦИФIКА ОРГАНIЗАЦIЇ САМОСТIЙНОЇ РОБОТИ.pdf]
Preview
Text
СПЕЦИФIКА ОРГАНIЗАЦIЇ САМОСТIЙНОЇ РОБОТИ.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Для того, щоб
навчити студента-піаніста свідомо і самостійно вирішувати поставлені перед
ним художні завдання, доцільно застосовувати: цілеспрямоване вправляння;
самостійну робота учня на уроці (напівсамостійність); розвиток слухової
уваги; виховання самоконтролю; диференційоване дозування виконавських
завдань.

Item Type: Article
Subjects: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 10 Jun 2020 11:07
Last Modified: 10 Jun 2020 11:07
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9660

Actions (login required)

View Item
View Item