МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра інформатики і кібернетики" та Рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: B | K | O | З | К | О | Ч
Число елементів: 23.

B

Bartkov, Maxim та Katkova, Tetiana та Kruglyk, Vladyslav S. та Murtaziev, Ernest G. та Kotova, Olha V. (2022) Hazelcast Vs. Ignite: Opportunities for Java Programmers. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security., 22 (2). с. 406-412.

Bukreiev, Dmitriy O. та Chorna, Alona V. та Serdiuk, Iryna M. та Soloviev, Vladimir N. (2022) Features of the Use of Software and Hardware of the Educational Process in the Conditions of Blended Learning. AET 2020 - Symposium on Advances in Educational Technology (2). с. 236-244. ISSN ISBN: 978-989-758-558-6

K

Krasheninnik, I. V. та Koniukhov, S. L. та Osadcha, K. P. та Chorna, A. V. та Serdiuk, I. M. (2022) The impact of psychological and learning training on educational motives and reflective skills of future IT specialists. Journal of Physics: Conference Series: XIV International Conference on Mathematics, Science and Technology Education, 18-20.05.22, 2288. с. 1-14.

O

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Kruglyk, Vladyslav та Spirin, Oleg (2022) Modeling of the adaptive system of individualization and personalization of future specialists’ professional training in the conditions of blended learning. 3L-Person 2021: VI International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach, colocated with 17th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications: Integration, Harmo (3101). с. 43-54.

Osadcha, Kateryna P. та Osadchyi, Viacheslav V. та Kruglyk, Vladyslav S. та Spirin, Oleg M. (2022) Analysis and Summarization of the Experience of Developing Adaptive Learning Systems in Higher Education. AET 2020: Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology (2). с. 208-215. ISSN ISBN: 978-989-758-558-6

Osadcha, Kateryna P. та Osadchyi, Viacheslav V. та Kruglyk, Vladyslav S. та Spirin, Oleg M. та Krasheninnik, Iryna V. та Horbatiuk, Roman M. (2022) Model of blended learning in higher educational institutions: development, implementation and evaluation. Information Technologies and Learning Tools, 91 (5). с. 158-169. ISSN 2076-8184

З

Звонарьова, А. А. та Чорна, А. В. (2022) Особливості викладання курсів з робототехніки на основі Lego. Стан та тенденції розвитку науки, освіти та суспільства: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. с. 17-18.

К

Круглик, В. С. та Марчук, М. С. (2022) Сучасні тенденції у вивченні візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ,24 листопада 2022). с. 191-193.

Круглик, В. С. та Тригуб, І. Є. та Мамонов, М. А. (2022) Проєктна компетентність як одна з провідних якостей сучасного фахівця. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ,24 листопада 2022). с. 183-185.

Кузнєцова, І. І. та Сердюк, І. М. (2022) Застосування онлайн-сервісу Sparkol для візуалізації навчальної інформації у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Традиції та новації у сфері педагогіки та психології: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 4–5 лют. 2022 р.. с. 103-107.

О

Осадча, К. П. та Букша, М. В. (2022) Практичні аспекти цифрової трансформації професійної (професійно-технічної) освіти. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 189-190.

Осадча, К. П. та Манжула, О. В. (2022) Цифрові ресурси неформальної освіти у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 18-19.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2022) Використання технологій змішаного та дистанційного навчання у педагогічній підготовці бакалаврів професійної освіти. Інноваційна педагогіка (46). с. 155-160. ISSN ISSN 2663-6085

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2022) Стан проблеми організації змішаного навчання у закладах вищої освіти України під час пандемії COVID-19. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (81). с. 235-241. ISSN 1992-5786

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. та Крашеніннік, І. В. (2022) Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти. Інноваційна педагогіка, 2 (50). с. 197-204. ISSN 2663-6085

Осадча, Катерина (2022) Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання. Освітологічний дискус, 3-4 (38-39). с. 147-162. ISSN 2312-5829(online)

Осадча, Катерина та Осадчий, Вячеслав та Крашеніннік, Ірина (2022) Напрями розвитку адаптивної системи для індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2 (53). с. 244-249. ISSN ISSN 2308-4855

Осадча, Катерина Петрівна (2022) Структурні компоненти гайдлайну веб-сайту кафедри інформатики і кібернетики МДПУ ім. Б. Хмельницького. Формула творчості: теорія і методика мистецької освіти : зб. мат. VІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 27 квітня 2022 р.. с. 72-76.

Осадчий, В. В. та Варіна, Г. Б. (2022) Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності в систему адаптивного навчання. Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 18 листопада 2022 р., м. Одеса. с. 376-380.

Осадчий, Вячеслав та Осадча, Катерина (2022) Актуальні аспекти застосування технологій змішаного та дистанційного навчання у підготовці майбутніх фахівців. Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи: тези доповідей ІV-ої міжнародної науково-практичної конференції, 5-6 травня 2022 р.. с. 5-8.

Осадчий В. В., Осадча К. П., Спірін О. М., Круглик В. С., Крашеніннік І. В., Сендер А. А., Наумук І. М., Конюхов С. Л., Чорна А. В., Сіциліцин Ю. О., Сердюк І. М. (2022) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Монографія «Адаптивна система для індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання». 110942.

Ч

Чорна, А. В. (2022) Особливості викладання освітнього компоненту «Програмування роботизованих систем». Наука, освіта та суспільство: тенденції, виклики, перспективи: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції. с. 21-23.

Чорна, А. В. та Сердюк, І. М. (2022) Організація оцінювання навчальної діяльності студентів в «Журналі оцінок» системи MOODLE. Наука, освіта, технології і суспільство: тенденції, виклики, перспективи: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 12 листоп. 2022 р. (1). с. 53-54.

Цей список був створений у Fri Mar 29 10:58:29 2024 EET.