МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Фалько, Н. М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 17.

Фалько, Н. М. та Гузь, Н.В (2022) Проєктування конструктивного батьківського ставлення у родинах вимушених переселенців. Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 18 листопада 2022 р., м. Одеса. с. 346-350.

Фалько, Н. М. та Гузь, Н. В. (2020) Життєва стратегія як компонент побудови життєвого простору особистості. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 378-384.

Шевченко, С. В. та Фалько, Н. М. (2020) Буллинг в школьном коллективе: причины возникновения и шаги предупреждения. Психологический и социально-педагогический журнал "ДИАЛОГ" (4(63)). с. 27-33.

Шевченко, С. В. та Фалько, Н. М. (2020) Розвиток комунікативної компетентності майбутніх психологів. Габітус, 2 (18). с. 143-148.

Солоненко, А. М. та Мальцева, І. А. та Федорова, О. В. та Сегеда, Н. А. та Фалько, Н. М. (2020) Перспективні практики взаємодії університету з громадою, бізнесом і владою як основа його конкурентоспроможності. In: Вісник НАПН України.

Фалько, Н. М. та Гузь, Н. В. (2019) Створення простору щодо активізації засобів масової інформації в сприянні соціальному консенсусу, врегулюванню конфліктів між внутрішньо переміщеними особами та громадами. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр., 1 (1). с. 155-162. ISSN ISSN 1813-3405

Фалько, Н. М. (2019) Культурно-освітній вимір гармонізації простору особистості: психологічний дискурс. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр., XI (20). с. 330-344. ISSN 2072-4772

Фалько, Н. М. та Немикін, А. В. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психологічний супровід сучасної сім'ї в діяльності практичного психолога. Проектний звіт. Люкс, Мелітополь.

Дубяга, С. М. та Фефілова, Т. В. та Фалько, Н. М. (2019) Педагогічна інноватика : досвід та перспективи Нової української школи. Формування творчої особистості молодшого школяра засобами методичної системи «Щоденні 3 (5)». Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

Гузь, Н. В. та Фалько, Н. М. (2018) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Збереження психічного здоров’я здобувачів вищої освіти як умова гармонійного становлення особистості. Інший. ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, Харків.

Фалько, Н. М. та Гармаш, Д. І. та Браславська, Л. В. (2017) Мандала як засіб арт-терапії. Вісник ХДУ. Серія: Психологічні науки, 3 (2). с. 32-36.

Фалько, Н. М. та Гармаш, Д. І. та Браславська, Л. В. (2017) Мандала як засіб арт-терапії. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 3 (2). с. 32-36. ISSN 2312-3206

Фалько, Н. М. (2015) Гендерна ідентифікація як чинник гармонізації соціальних відносин та життєвого простору особистості. Науковий часопис Національного педагогічного університету М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (2). с. 49-55.

Шевченко, С. В. та Фалько, Н. М. (2014) Критичний реалізм Т.Г. Шевченка та його малярська спадщина. Мова. Свідомість. Концепт (4). с. 69-77.

Фалько, Н. М. та Пижик, Д. І. (2014) Роль психологічного супроводу як компонента діяльность практичного психолога у допрофільній підготовці учнів. Наука і освіта, CXXIII (6). с. 118-124. ISSN 2311-8466

Фалько, Н. М. (2014) Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: проблеми та перспективи. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет ім.Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Фалько, Н. М. (2014) Life strategy as a component in construction of the personality’s living space. Наука і освіта (6). с. 114-117. ISSN ISSN 2311-8466

Цей список був створений у Wed Apr 24 19:36:07 2024 EEST.