МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Троїцька, Т. С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 20.

Троїцька, Т. С. та Набокова, А. (2021) Філософія в інноваційному русі: від граничного осмислення буття до світоглядних перетворень. Наукові дослідження та інновації в галузі суспільно-гуманітарних наук: зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1). с. 298-300.

Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2020) Аксіологічна необхідність гуманітарних досліджень VS інноваційна складність реалізації. КНУКіМ.

Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2020) Філософія в інноваційних психолого-педагогічних дослідженнях: з досвіду реалізації проектів. Перспективи. Соціально-політичний журнал (1). с. 49-52. ISSN 2310-2896

Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Поправко, О. В. (2019) Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6-8 червня 2019 р., м. Мелітополь, Україна). с. 273-277.

Поправко, О. В. та Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2019) Event-технології в культурно-освітньому просторі вищої школи: потенційність й перспективи реалізації. Наукове сьогодення: теоретико-прикладні дослідження та перспективи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 17 травня 2019 року. с. 128-131.

Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Поправко, О. В. (2019) Віртуальний символічний світ у смислотворенні інформаційного простору Homo educandus. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (2). с. 20-27. ISSN 2521-1234 online

Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Поправко, О. В. (2019) Інформативно-мовний аспект акме-руху homo educandus. Інформаційні технології в освіті та науці: міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 черв. 2019 р.. с. 298-300.

Троїцька, Т. С. та Тараненко, Г. (2018) Комунікативно-діалогічний поворот в освіті як предмет осмислення філософів. Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (13-14 вересня 2018 р., м. Мелітополь). с. 210-212.

Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Богданова, О. (2018) Комунікативно-практичний вимір ціннісних ідей у релігійних віруваннях. Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (13-14 вересня 2018 р., м. Мелітополь). с. 212-214.

Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2018) Діалог між представниками релігійних ідентичностей у культурно-освітніх практиках народів Північного Приазов’я. Методологічні орієнтири діалогізації релігійних практик. Інший. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь.

Аверіна, К. С. та Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2018) Релігійна етика у філософсько-педагогічному дискурсі: навчально-методичний посібник. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь. ISBN 978-617-7566-37-2

Троїцька, Т. С. та Тараненко, Г. Г. (2017) Цілісність людини у трансдисциплінарному синтезі: спроба філософської кристалізації. Актуальні проблеми філософії та соціології. с. 139-141.

Троїцька, Т. С. (2014) Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: проблеми та перспективи. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Інший. Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького; Видавництво Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце, Мелітополь; Седльце.

Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. та Каткова, Т. А. (2013) Толерантность интеркультурного города: проблемы теории и коллизии практики. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. с. 135-138. ISSN 1338-9432

Троїцька, Т. С. та Сіман, О. М. (2012) Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (8). с. 6-12. ISSN 2219-5203

Троїцька, Т. С. та Фокшек, А. В. (2009) Методологічна готовність до управління педагогічним процесом та розвиток рефлексивного мислення майбутнього педагога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогического університету. Серія: Педагогіка, 12. с. 54-65. ISSN 2219-5203

Троїцька, Т. С. та Воровка, М. І. (2008) Моделювання та проектування: теоретичні досягнення, колізії практики та методичні поради. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. (48). с. 312-316. ISSN 5-7763-8333-1

Троїцька, Т. С. (2005) У пошуках філософсько-методологічних експлікацій сучасних освітніх перетворень: до постановки проблеми. Соціально-економічна трансформація суспільства в умовах глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф, 6 трав. 2005 р.. с. 204-205.

Троїцька, Т. С. (2005) Агробіологічний комплекс як зустріч із геокультурою у методологічній підготовці педагога. Постметодика (4-5). с. 102-105. ISSN 1815-3194

Троїцька, Т. С. (2002) Право і свобода в антропологічних складових освіти. Постметодика (7-8). с. 29-32. ISSN 1815-3194

Цей список був створений у Thu Apr 25 18:26:49 2024 EEST.