МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Прокоф’єва, О. О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 35.

Стаття

Квятковська, А.О. та Андросович, К.А. та Ковальова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. (2022) Особливості навчальної мотивації студентів передвищих фахових та вищих навчальних закладів в умовах сучасних військових конфліктів. Інноваційна педагогіка, 1 (49). с. 177-182. ISSN ISSN 2663-6085

Прокоф’єва, О. О. та Прокоф'єва, О. А. (2022) Особливості імплементації електронного Кабінету гаранта освітніх програм в систему сучасного закладу вищої освіти. Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених. с. 325-328. ISSN 978-966-397-266-4

Варіна, Г. Б. та Прокоф’єва, О. О. (2020) Генезис психологічного супроводу батьків, які виховують дітей з інвалідизацією, в сучасних трансформаційних умовах. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 320-328.

Прокоф’єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Чиркова, А. С. та Приступа, Д. А. (2020) Емоційна сфера молодших школярів, які навчаються за різними програмами початкової школи. Психологічний часопис, 6 (5). с. 249-255. ISSN 2414-0023

Каткова, Т. А. та Прокоф’єва, О. О. (2019) Розвиток професійно-особистісної зрілості майбутнього психолога в процесі виробничої практики. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, XI (20). с. 75-89. ISSN 2072-4772

Прокоф’єва, О. О. та Прокоф'єва, О. А. та Смірнов, Б. І. (2019) Шкільний булінг: особистісно-професійна готовність вчителя до превенції. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. с. 235-239.

Прокоф’єва, О. О. та Прокоф'єва, О. А. (2019) Форми психодрама-терапії як інновації в освітньому процесі. Актуальні проблеми психічного та психологічного здоров'я: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 квітня 2019 року, 144. с. 185-189.

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис (5). с. 67-80.

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис, 5 (4). с. 67-80.

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Варіна, Г. Б. (2019) Порушення психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами: нозологія, психолого-педагогічний контекст. Довідник для педагогічних працівників і батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. с. 18-82.

Фантаз, А. та Прокоф’єва, О. О. (2018) Формування психологічних меж в онтогенезі. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф. молодих учених, 14-17 трав. 2018 р.. с. 233-238.

Прокоф’єва, О. О. та Прокоф'єва, О. А. (2018) Розмова про війну з дітьми. Психологія і педагогіка: методика та проблеми практичного застосування: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 грудня 2018 р.. с. 92-94.

Прокоф’єва, О. О. та Аносова, Д. І. (2018) Психологічні детермінанти розвитку адаптаційних можливостей студентської молоді. Особистіно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 14-16 черв. 2018 р.. с. 202-205.

Прокоф’єва, О. О. та Грибачова, Г. О. (2017) Причини включення особистості у маніпулятивні міжособистісні стосунки у якості суб’єкта і об’єкта. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали регіональної інтернет-конф. молодих учених, 15-19 травня 2017 р.. с. 239-243.

Прокоф’єва, О. О. та Прокоф’єва, О. А. (2017) Сепарація від батьків як запит у психодраматичній групі. Актуальні проблеми практичної психології: зб. ст. ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. с. 118-122.

Прокоф’єва, О. О. та Зайцева, Ю. М. (2017) Вікові особливості особливості становлення громадянської ідентичності. Актуальні проблеми практичної психології: зб. статей ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. с. 115-118.

Прокоф’єва, О. О. та Труфанова, Д. О. та Тверда, Г. О. (2016) Формування Я-соціального у юнацькому віці засобами гештальттерапії. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (5). с. 138-142.

Зайцева, Ю. М. та Прокоф’єва, О. О. (2015) Психологічні аспекти етнічної ідентичності української молоді. Наука і освіта (7). с. 27-33.

Авдимирець, Н. В. та Прокоф’єва, О. О. (2015) Підвищення працездатності співробітників на підприємстві засобами практичної психології. Український психолого-педагогічний науковий збірник (5). с. 6-13.

Прокоф’єва, О. О. та Мартинюк, А. Г. (2015) Формування субсфери Я-соціальне у юнацькому віці засобами гештальт-терапії. Проблеми сучасної психології (27). с. 460-470.

Прокоф’єва, О. О. та Алхіменко, О. І. (2015) Деякі причин зростання захворювання на синдром раннього дитячого аутизму. International scientific-practical congress of teachers and psychologists "The generation of scientific ideas", (Geneva, the 17-18th of February, 2015). с. 75-79. ISSN 978-76-37903-24-9

Прокоф’єва, О. О. та Напрєєнкова, Т. О. (2014) Роль тілесної терапії в самоактуалізації майбутнього педагога. Наука і освіта (6). с. 89-93.

Зайцева, Ю. М. та Прокоф’єва, О. О. (2014) Психологічні особливості становлення етнічної ідентичності української молоді. Pedagogika. Teoria. Praktika, (Szczecin, 29.11.2014-30.11.2014.). с. 67-70.

Прокоф’єва, О. О. та Алхіменко, О. І. (2014) Підходи до інклюзивної освіти в Польщі та Україні. Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи (практика, дослідження, методо-логія) : матеріали методологічного web-семінару, 144. с. 108-110.

Прокоф’єва, О. О. (2014) Особливості викладання дисципліни «Психодрама». Український психолого-педагогічний науковий збірник (3). с. 163-171.

Розділ книги

Прокоф’єва, О. О. та Царькова, О. В. (2016) Тренінг «Лідер. Спікер. Партнер». In: Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. МДПУ ім. Богдана Хмельницького, Мелітополь, с. 12-13. ISBN 978-617-7346-57-8

Монографія

Варіна, Г. Б. та Прокоф’єва, О. О. (2020) The psychological health of the personality and society: the challenges of today. 4.5. Особливості збереження психологічного благополуччя у родині, яка виховує дитину з особливими потребами. Проектний звіт. The Academy of Management and Administration in Opole, Польша.

Прокоф’єва, О. О. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психодрама як психотерапевтична технологія роботи з батьками, які виховують дитину з особливими потребами. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Прокоф’єва, О. О. та Пономаренко, В. В. та Прокоф'єва, О. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Дослідження особливостей емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Проектний звіт. Люкс, Мелітополь.

Прокоф’єва, О. О. та Варіна, Г. Б. (2018) Сучасні здоровʼязбережувальні технології. Психологічні аспекти супроводу сімей, що виховують дитину з синдромом раннього дитячого аутизму. Інший. ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Харків.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Прокоф’єва, О. О. та Прокоф'єва, О. А. (2018) Розмова про війну з дітьми. In: Міжнародна науково-практична конференція "Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування", 21-22 грудня 2018 р., м. Львів.

Книга

Прокоф’єва, О. О. та Ковальова, О. В. та Варіна, Г. Б. та Кочкурова, О. В. (2020) Практикум із групової психокорекції. Люкс, Мелітополь.

Матвієнко, Н. Б. та Прокоф’єва, О. О. та Гармаш, О. Л. та Гармаш, А. Б. (2020) Казки для дружної сім’ї: наочно-навчальні матеріали для здобувачів спеціальності 053 Психологія, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта. Люкс, Мелітополь.

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання гіперактивної дитини з синдромом дефіциту уваги: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Максименко, С. Д. та Прокоф’єва, О. О. та Царькова, О. В. та Кочкурова, О. В. (2015) Практикум із групової психокорекції: підручник. Видавничо-поліграфічний центр «Люкс», Мелітополь.

Цей список був створений у Fri Mar 29 17:56:52 2024 EET.