MDPU Repository

Items where Author is "Прийма, Сергій"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 91.

Article

Прийма, Сергій (2015) Концептуальні засади регіональної освітньої політики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 14 (1). pp. 56-61. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2015) Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 193-202. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій and Вороненко, Олександр (2014) Основні положення синергетичної методології відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 70-80. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2013) Розробка теоретико-методологічних засад відкритої освіти як стратегії реалізації ідей і принципів людиномірності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). pp. 70-83. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2013) Свобода як метапринцип відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 50-57. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2016) Центри освіти дорослих у контексті переосмислення місії університету. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (52). pp. 173-186. ISSN 2312-2471

Прийма, Сергій and Чорна , Ж.А. (2003) Технологічна компетентність як компонент професійної підготовки майбутніх вчителів. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. (20). pp. 130-132. ISSN 2077-1827

Прийма, Сергій (2003) Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. пр. (6). pp. 67-76.

Прийма, Сергій (2007) Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. Проблеми сучасної педагогічної освіти : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр., 1 (14). pp. 158-165.

Прийма, Сергій (2007) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти: зб. ст, 1 (16). pp. 190-198.

Прийма, Сергій (2011) Організаційні умови функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (7). pp. 241-254. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2012) Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Том II, 15 (250). pp. 60-68. ISSN 2227-2844

Прийма, Сергій (2012) Особливості функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України (3).

Прийма, Сергій (2013) Комп'ютерні онтології як інструментальна платформа для забезпечення прозорості європейської та національних рамок кваліфікацій. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (1). pp. 56-61. ISSN 1818-9172

Прийма, Сергій and Панін, Олексій (2013) Забезпечення прозорості європейської і національних рамок кваліфікацій за допомогою комп’ютерних онтологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 33 (1).

Прийма, Сергій and Панін, Олексій (2013) Использование компьютерных онтологий в качестве инструмента обеспечения прозрачности европейской и национальных структур квалификаций. Educational Technology & Society, 16 (3). pp. 450-464. ISSN 1436-4522

Прийма, Сергій (2013) Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр. (22). pp. 110-117.

Прийма, Сергій (2014) Синергійно-інформаційний підхід як методологічний інструментарій дослідження відкритої освіти дорослих. Education and Pedagogical Sciences («Освіта та педагогічна наука») , 2 (163). pp. 56-63.

Прийма, Сергій (2014) Обеспечение семантической интероперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Перспективы науки и образования, 1 (7). pp. 79-82.

Прийма, Сергій (2014) Освіта дорослих як ефективний механізм соціального залучення. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 2 (9). pp. 68-79. ISSN 2308-6386

Прийма, Сергій (2014) Моделювання відкритої освіти дорослих як системи соціокультурної динаміки. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 10 (44). pp. 263-276. ISSN 2312-5993

Прийма, Сергій (2001) Про деякі аспекти використання систем візуального програмування в освіті. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: зб. наук. пр: в 3-х т. , 3 (1). pp. 137-141.

Прийма, Сергій (2002) Організація практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: зб. наук. пр. (2). pp. 192-196.

Прийма, Сергій (2015) Тенденції розвитку систем відкритої освіти дорослих в Україні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. , 2 (11). pp. 51-60.

Прийма, Сергій and Аніщенко, Олена (2016) Співпраця науково-дослідного інституту і педагогічного університету: нові можливості для розвитку освіти дорослих у регіоні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 1 (12). pp. 6-17. ISSN 2308-6386

Прийма, Сергій (2002) Особливості організації практичних робіт з інформатики у вищій школі. Теорія та методика навчання інформатики, математики та хімії. В 3-х т. Т.3: Теорія та методика навчання інформатики: зб. наук. пр., 3 (2). pp. 64-68.

Прийма, Сергій and Єремєєв, В. С. (2003) Активізація навчально-пізнавальної діяльності при вивченні програмування з використанням модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: Теорія та методика навчання інформатики: зб. наук. пр., 3 (3). pp. 117-130.

Єремєєв, В. С. and Прийма, Сергій (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 24-29.

Прийма, Сергій (2012) Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. (4). pp. 208-213.

Прийма, Сергій (2008) Галузеві стандарти комп’ютінгу: сучасний стан та перспективи розвитку. Праці Таврійського державного агротехнологічного университету. Т. 2: Інформаційні технології в прикладній геометрії, 2 (5). pp. 36-47.

Прийма, Сергій (2013) Розробка прототипу інтелектуальної онтолого-керованої інформаційної системи національної рамки кваліфікацій. Міжнародний науковий вісник: зб. наук. пр., 7 (26). pp. 194-205.

Прийма, Сергій (2007) Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу. pp. 209-217.

Прийма, Сергій (2007) Компетентнісний підхід як імператив реформування вищої освіти. Наукові записки КДПУ імені Володимира Винниченка. Серія: Педагогічні науки (72). pp. 95-100.

Прийма, Сергій (2016) Глобальна мережа юнеско міст, що навчаються: аналіз нормативно-правового забезпечення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (17). pp. 153-160. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій and Рогушина, Юлія (2017) Use of ontologies and the semantic web for qualifications framework transparency. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (85). pp. 25-31. ISSN 1729-3774

Прийма, Сергій (2013) Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", VI (48). pp. 110-120.

Прийма, Сергій and Балинська, С. О. (2016) Огляд інструментальних засобів публікації комп’ютерних онтологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр.. pp. 18-23.

Прийма, Сергій and Рогушина, Юлія (2017) Use of ontologies and semantic web to provide for the transparency of qualifications frameworks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (2 (85)). pp. 25-31.

Прийма, Сергій (2015) Концепція регіону, що навчається, як підґрунтя регіональної освітньої політики. Європейський Союз – Україна: освіта дорослих : матер. Форуму до Міжнар. Днів освіти дорослих в Україні. pp. 169-171.

Прийма, Сергій (2014) Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики – актуальна проблема сучасної педагогічної освіти. Освіта впродовж життя: вимоги часу. pp. 93-95.

Прийма, Сергій (2013) Обеспечение семантической интерперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 1 (4). pp. 123-127.

Прийма, Сергій (2004) Теоретичні положення технологічної культури майбутніх учителів інформатики. Теорія і методика навчання інформатики та математики: зб. наук. пр. (3). pp. 131-138.

Прийма, Сергій (2002) Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модульно-символьної технології. Інформаційні технології в науці, освіті і техніці . pp. 96-99.

Прийма, Сергій and Єремєєв, В. С. (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 24-29.

Молодиченко, Валентин and Прийма, Сергій (2016) Міста і регіони, що навчаються: від аналізу концепту до практики реалізації. Освіта дорослих – регіональний розвиток: досвід, виклики, стратегії : зб. матер. Форуму до Міжнар. днів освіти дорослих у Запорізькій обл. (м. Запоріжжя, 6 жовтня 2016 р.) . pp. 19-24.

Прийма, Сергій and Yuan, Dayong and Аніщенко, Олена and Петрушенко, Юрий (2017) The unesco global network of learning cities: tools for the progress monitoring. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (4). pp. 74-81. ISSN 2311-8466

Прийма, Сергій and Орлов, Андрій and Аніщенко, Олена and Кучина, К. О. (2017) Освітні потреби жителів запорізької області: стан і потенціал для розвитку регіону, що навчається. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (2). pp. 95-111. ISSN 2311-8466

Прийма, Сергій (2002) Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія: Педагогічні науки (46). pp. 99-102.

Прийма, Сергій (2003) Логіко-теоретична основа модельно-символьної технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія: Педагогічні науки, 51 (2). pp. 51-55.

Прийма, Сергій (2004) Технологічна культура майбутніх учителів інформатики: проблеми та перспективи. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (2). pp. 37-44. ISSN 1609-8595

Прийма, Сергій (2007) Проблема гармонізації національних стандартів вищої освіти з міжнародними аналогами у галузі комп’ютінгу. Нова педагогічна думка. pp. 272-285.

Прийма, Сергій (2008) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті Болонського процесу. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. (11). pp. 219-226.

Прийма, Сергій (2010) Андрагогіка в системі наук про навчання і освіту людини: від диференціації до інтеграції. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, VI (24). pp. 162-173.

Прийма, Сергій (2011) Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи. Вища освіта України, 1 (3). pp. 408-417.

Прийма, Сергій (2014) Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія", 45 (2). pp. 258-267.

Прийма, Сергій (2014) Критерії та принципи відкритої освіти як системи синергетичного типу. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» , II (10). pp. 44-51.

Прийма, Сергій (2015) Zapewnienie semantycznej interoperacyjno?ci otwartych system?w edukacji doros?ych za po?rednictwem agentowo-ontologicznego podej?cia. Edukacja ku przysz?o?ci. Wyzwanie i zaniechania w edukacji dzieci, m?odziezy i doros?ych, 5. pp. 167-175.

Молодиченко, Валентин and Прийма, Сергій (2016) Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються, як відповідь на виклики сьогодення: перспективи для Мелітополя. ТЕРИТОРІЯ УСПІХУ, 1 (2). pp. 3-6.

Прийма, Сергій (2016) Перша міжнародна конференція членів Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються (презентація досвіду Мелітополя). Територія успіху, 2 (3). pp. 47-48.

Прийма, Сергій (2000) Основні вимоги, подані до інтерфейсу користувача навчального програмного забезпечення. Сучасний стан і перспективи шкільних курсів математика та інформатики у зв’язку з реформуванням у галузі освіти. pp. 167-170.

Прийма, Сергій (2002) Основні положення використання проблемної символіки у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 139-142.

Прийма, Сергій (2007) Якість вищої освіти у європейському освітньому просторі: стандарти і компетентнісний підхід. Проблеми забезпечення якості підготовки фахівців та гармонізації національних стандартів вищої освіти в європейському освітньому просторі. pp. 63-69.

Прийма, Сергій (2014) Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів: матер. всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 119-130.

Прийма, Сергій and Панін, Олексій (2014) Теоретичне обгрунтування і розробка прототипу інтелектуальної онтолого-керованої інформаційної системи Національної рамки кваліфікацій. Інформаційні технології в освіті . pp. 274-290.

Прийма, Сергій (2014) Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. pp. 266-268.

Прийма, Сергій (2015) Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи, 1. pp. 276-280.

Прийма, Сергій (2013) Свобода як метапринцип відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 50-57. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2015) Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (15). pp. 193-202. ISSN 2219-5203

Monograph

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 6. Trends in the development of adult education systems in Ukraine. Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 8. Regional educational policy: from theory to practice. Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 9. A study on educational needs of adults (on the example of Zaporizhzhya region residents). Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

Прийма, Сергій (2015) Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування. Other. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Прийма, Сергій and Лобода , Вікторія and Коваль, Вікторія and Кисла, Оксана and Чала , Раїса and Кашуба , Людмила and Коновальчук , Марина and Радченко, Марина and Стрілець, Світлана and Будько, Марина and Ленів, Зоряна and Antas-Jaszczuk, Alicja and Roguska, Agnieszka and Tylu?, Urszula and Nikitin, Sergiusz and Запорожченко, Тетяна (2015) Within the sphere of inclusions issues. Polish and Ukrainian scientific experience exchange. Other. Siedlce University of Natural Sciences and Humanities, Siedlce.

Прийма, Сергій (2014) Філософські аспекти соціокультурних досліджень в умовах глобалізації. П.3.2. Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Other. Видавництво Маковецький Ю.В., Дніпропетровськ.

Молодиченко, Валентин and Прийма, Сергій and Сегеда, Наталя and Троіцька, Тамара and Матвієнко, Петро and Тараненко, Галина and Голозубов, Олександр and Будько, Марина and Бортников, Євген and Семікін, Михайло and Москальова, Людмила and Фалько, Наталя (2013) Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти. Розд. 3.2. Свобода як принцип людиномірності відкритої освіти. Other. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Прийма, Сергій (2014) Возможности и ограничения современной образовательной действительности. Синергийно-информационный подход как методологический инструментарий исследования открытого образования взрослых. Other. Elpil - Jaroslaw Pilich.

Молодиченко, Валентин and Прийма, Сергій and Сегеда, Наталя and Троіцька, Тамара and Афанасьєва, Людмила and Москальова, Людмила and Фалько, Наталя and Катаєв, Станіслав and Семікін, Михайло and Будько, Марина and Степаненко, Ірина and Мелаш, Валентина and Тараненко, Галина and Голозубов , Олександр and Солоненко, Анатолій and Ляпунова, Валентина and Помиткіна, Любов and Помиткін, Едуард and Дольська , Ольга (2014) Гармонізація культурно-освітньього простору вищої школи: проблеми та перспективи. Розд. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Other. Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького; Вид-во ПГУ м. Седльце.

Рогушина, Юлія and Прийма, Сергій and Осадчий, Вячеслав and Гладун, Анатолій (2015) Онтологічний аналіз у Web. Other. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Conference or Workshop Item

Прийма, Сергій (2012) Использование компьютерных онтологий в построении открытых систем образования взрослых. In: Ways of solving crisis phenomena in pedagogіcs, psychology and linguistics : material digest of the XXXI International Research and Practical Conference.

Прийма, Сергій (2005) Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики у процесі професійно-педагогічної підготовки. In: Проблеми прийняття рішень в умовах невизначеності: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 12-17 вересня 2005 р. .

Прийма, Сергій (2007) Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. In: Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 березня 2007 р. .

Прийма, Сергій (2002) Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модульно-символьної технології. In: Інформаційні технології в науці, освіті і техніці: матеріали ІІІ Всеукр. конф. молодих науковців, 17-19 квітня 2002 р. .

Book

Прийма, Сергій (2010) Математична логіка і теорія алгоритмів: навч. посіб. Видавничий будинок „Мелітопольська міська друкарня”.

Thesis

Прийма, Сергій (2015) Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні. Other thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького .

Прийма, Сергій (2015) Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук.: 13.00.01. Other thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Other

Прийма, Сергій (2016) Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Концепція регіону, що навчається (Запорізька область). МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Залучення ресурсів. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Прийма, Сергій (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Ділове спілкування. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2016) Каталог провайдерів освітніх послуг в сфері формальної та неформальної освіти дорослих Запорізького регіону. МДПУ імені Б. Хмельницького.

This list was generated on Fri Dec 13 04:53:38 2019 EET.