МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Прийма, Сергій"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 91.

Стаття

Прийма, Сергій та Рогушина, Юлія (2017) Use of ontologies and semantic web to provide for the transparency of qualifications frameworks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (2 (85)). с. 25-31.

Прийма, Сергій та Орлов, Андрій та Аніщенко, Олена та Кучина, К. О. (2017) Освітні потреби жителів запорізької області: стан і потенціал для розвитку регіону, що навчається. Наука і освіта (2). с. 95-111. ISSN 2311-8466

Прийма, Сергій та Рогушина, Юлія (2017) Use of ontologies and the semantic web for qualifications framework transparency. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (85). с. 25-31. ISSN 1729-3774

Прийма, Сергій та Yuan, Dayong та Аніщенко, Олена та Петрушенко, Юрий (2017) The unesco global network of learning cities: tools for the progress monitoring. Наука і освіта (4). с. 74-81. ISSN 2311-8466

Прийма, Сергій (2016) Центри освіти дорослих у контексті переосмислення місії університету. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (52). с. 173-186. ISSN 2312-2471

Прийма, Сергій та Аніщенко, Олена (2016) Співпраця науково-дослідного інституту і педагогічного університету: нові можливості для розвитку освіти дорослих у регіоні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 1 (12). с. 6-17. ISSN 2308-6386

Прийма, Сергій (2016) Глобальна мережа юнеско міст, що навчаються: аналіз нормативно-правового забезпечення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (17). с. 153-160. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій та Балинська, С. О. (2016) Огляд інструментальних засобів публікації комп’ютерних онтологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр.. с. 18-23.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій (2016) Міста і регіони, що навчаються: від аналізу концепту до практики реалізації. Освіта дорослих – регіональний розвиток: досвід, виклики, стратегії : зб. матер. Форуму до Міжнар. днів освіти дорослих у Запорізькій обл. (м. Запоріжжя, 6 жовтня 2016 р.) . с. 19-24.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій (2016) Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються, як відповідь на виклики сьогодення: перспективи для Мелітополя. ТЕРИТОРІЯ УСПІХУ, 1 (2). с. 3-6.

Прийма, Сергій (2016) Перша міжнародна конференція членів Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються (презентація досвіду Мелітополя). Територія успіху, 2 (3). с. 47-48.

Прийма, Сергій (2015) Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 193-202. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2015) Концептуальні засади регіональної освітньої політики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 14 (1). с. 56-61. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2015) Тенденції розвитку систем відкритої освіти дорослих в Україні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. , 2 (11). с. 51-60.

Прийма, Сергій (2015) Концепція регіону, що навчається, як підґрунтя регіональної освітньої політики. Європейський Союз – Україна: освіта дорослих : матер. Форуму до Міжнар. Днів освіти дорослих в Україні. с. 169-171.

Прийма, Сергій (2015) Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи, 1. с. 276-280.

Прийма, Сергій (2015) Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (15). с. 193-202. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2015) Zapewnienie semantycznej interoperacyjno?ci otwartych system?w edukacji doros?ych za po?rednictwem agentowo-ontologicznego podej?cia. Edukacja ku przysz?o?ci. Wyzwanie i zaniechania w edukacji dzieci, m?odziezy i doros?ych, 5. с. 167-175.

Прийма, Сергій та Вороненко, Олександр (2014) Основні положення синергетичної методології відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 70-80. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2014) Синергійно-інформаційний підхід як методологічний інструментарій дослідження відкритої освіти дорослих. Education and Pedagogical Sciences («Освіта та педагогічна наука») , 2 (163). с. 56-63.

Прийма, Сергій (2014) Обеспечение семантической интероперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Перспективы науки и образования, 1 (7). с. 79-82.

Прийма, Сергій (2014) Освіта дорослих як ефективний механізм соціального залучення. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 2 (9). с. 68-79. ISSN 2308-6386

Прийма, Сергій (2014) Моделювання відкритої освіти дорослих як системи соціокультурної динаміки. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 10 (44). с. 263-276. ISSN 2312-5993

Прийма, Сергій (2014) Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики – актуальна проблема сучасної педагогічної освіти. Освіта впродовж життя: вимоги часу. с. 93-95.

Прийма, Сергій (2014) Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія", 45 (2). с. 258-267.

Прийма, Сергій (2014) Критерії та принципи відкритої освіти як системи синергетичного типу. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» , II (10). с. 44-51.

Прийма, Сергій (2014) Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів: матер. всеукр. наук.-практ. конф.. с. 119-130.

Прийма, Сергій та Панін, Олексій (2014) Теоретичне обгрунтування і розробка прототипу інтелектуальної онтолого-керованої інформаційної системи Національної рамки кваліфікацій. Інформаційні технології в освіті . с. 274-290.

Прийма, Сергій (2014) Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. с. 266-268.

Прийма, Сергій (2013) Розробка теоретико-методологічних засад відкритої освіти як стратегії реалізації ідей і принципів людиномірності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 70-83. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2013) Свобода як метапринцип відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 50-57. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2013) Комп'ютерні онтології як інструментальна платформа для забезпечення прозорості європейської та національних рамок кваліфікацій. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (1). с. 56-61. ISSN 1818-9172

Прийма, Сергій та Панін, Олексій (2013) Забезпечення прозорості європейської і національних рамок кваліфікацій за допомогою комп’ютерних онтологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 33 (1).

Прийма, Сергій та Панін, Олексій (2013) Использование компьютерных онтологий в качестве инструмента обеспечения прозрачности европейской и национальных структур квалификаций. Educational Technology & Society, 16 (3). с. 450-464. ISSN 1436-4522

Прийма, Сергій (2013) Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр. (22). с. 110-117.

Прийма, Сергій (2013) Розробка прототипу інтелектуальної онтолого-керованої інформаційної системи національної рамки кваліфікацій. Міжнародний науковий вісник: зб. наук. пр., 7 (26). с. 194-205.

Прийма, Сергій (2013) Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", VI (48). с. 110-120.

Прийма, Сергій (2013) Обеспечение семантической интерперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 1 (4). с. 123-127.

Прийма, Сергій (2013) Свобода як метапринцип відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 50-57. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2012) Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Том II, 15 (250). с. 60-68. ISSN 2227-2844

Прийма, Сергій (2012) Особливості функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України (3).

Прийма, Сергій (2012) Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. (4). с. 208-213.

Прийма, Сергій (2011) Організаційні умови функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (7). с. 241-254. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2011) Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи. Вища освіта України, 1 (3). с. 408-417.

Прийма, Сергій (2010) Андрагогіка в системі наук про навчання і освіту людини: від диференціації до інтеграції. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, VI (24). с. 162-173.

Прийма, Сергій (2008) Галузеві стандарти комп’ютінгу: сучасний стан та перспективи розвитку. Праці Таврійського державного агротехнологічного университету. Т. 2: Інформаційні технології в прикладній геометрії, 2 (5). с. 36-47.

Прийма, Сергій (2008) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті Болонського процесу. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. (11). с. 219-226.

Прийма, Сергій (2007) Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. Проблеми сучасної педагогічної освіти : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр., 1 (14). с. 158-165.

Прийма, Сергій (2007) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти: зб. ст, 1 (16). с. 190-198.

Прийма, Сергій (2007) Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу. с. 209-217.

Прийма, Сергій (2007) Компетентнісний підхід як імператив реформування вищої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (72). с. 95-100. ISSN 2521–1919

Прийма, Сергій (2007) Проблема гармонізації національних стандартів вищої освіти з міжнародними аналогами у галузі комп’ютінгу. Нова педагогічна думка. с. 272-285.

Прийма, Сергій (2007) Якість вищої освіти у європейському освітньому просторі: стандарти і компетентнісний підхід. Проблеми забезпечення якості підготовки фахівців та гармонізації національних стандартів вищої освіти в європейському освітньому просторі. с. 63-69.

Прийма, Сергій (2004) Теоретичні положення технологічної культури майбутніх учителів інформатики. Теорія і методика навчання інформатики та математики: зб. наук. пр. (3). с. 131-138.

Прийма, Сергій (2004) Технологічна культура майбутніх учителів інформатики: проблеми та перспективи. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (2). с. 37-44. ISSN 1609-8595

Прийма, Сергій та Чорна , Ж.А. (2003) Технологічна компетентність як компонент професійної підготовки майбутніх вчителів. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. (20). с. 130-132. ISSN 2077-1827

Прийма, Сергій (2003) Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. пр. (6). с. 67-76.

Прийма, Сергій та Єремєєв, В. С. (2003) Активізація навчально-пізнавальної діяльності при вивченні програмування з використанням модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: Теорія та методика навчання інформатики: зб. наук. пр., 3 (3). с. 117-130.

Прийма, Сергій (2003) Логіко-теоретична основа модельно-символьної технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 51 (2). с. 51-55. ISSN 2521–1919

Прийма, Сергій (2002) Організація практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: зб. наук. пр. (2). с. 192-196.

Прийма, Сергій (2002) Особливості організації практичних робіт з інформатики у вищій школі. Теорія та методика навчання інформатики, математики та хімії. В 3-х т. Т.3: Теорія та методика навчання інформатики: зб. наук. пр., 3 (2). с. 64-68.

Прийма, Сергій (2002) Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модульно-символьної технології. Інформаційні технології в науці, освіті і техніці . с. 96-99.

Прийма, Сергій (2002) Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (46). с. 99-102. ISSN 2521–1919

Прийма, Сергій (2002) Основні положення використання проблемної символіки у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 139-142.

Прийма, Сергій (2001) Про деякі аспекти використання систем візуального програмування в освіті. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: зб. наук. пр: в 3-х т. , 3 (1). с. 137-141.

Єремєєв, В. С. та Прийма, Сергій (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 24-29.

Прийма, Сергій та Єремєєв, В. С. (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 24-29.

Прийма, Сергій (2000) Основні вимоги, подані до інтерфейсу користувача навчального програмного забезпечення. Сучасний стан і перспективи шкільних курсів математика та інформатики у зв’язку з реформуванням у галузі освіти. с. 167-170.

Монографія

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Інший. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 6. Trends in the development of adult education systems in Ukraine. Інший. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 8. Regional educational policy: from theory to practice. Інший. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 9. A study on educational needs of adults (on the example of Zaporizhzhya region residents). Інший. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

Прийма, Сергій (2015) Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Рогушина, Юлія та Прийма, Сергій та Осадчий, Вячеслав та Гладун, Анатолій (2015) Онтологічний аналіз у Web. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Прийма, Сергій та Лобода , Вікторія та Коваль, Вікторія та Кисла, Оксана та Чала , Раїса та Кашуба , Людмила та Коновальчук , Марина та Радченко, Марина та Стрілець, Світлана та Будько, Марина та Ленів, Зоряна та Antas-Jaszczuk, Alicja та Roguska, Agnieszka та Tylu?, Urszula та Nikitin, Sergiusz та Запорожченко, Тетяна (2015) Within the sphere of inclusions issues. Polish and Ukrainian scientific experience exchange. Інший. Siedlce University of Natural Sciences and Humanities, Siedlce.

Прийма, Сергій (2014) Возможности и ограничения современной образовательной действительности. Синергийно-информационный подход как методологический инструментарий исследования открытого образования взрослых. Інший. Elpil - Jaroslaw Pilich.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій та Сегеда, Наталя та Троіцька, Тамара та Афанасьєва, Людмила та Москальова, Людмила та Фалько, Наталя та Катаєв, Станіслав та Семікін, Михайло та Будько, Марина та Степаненко, Ірина та Мелаш, Валентина та Тараненко, Галина та Голозубов , Олександр та Солоненко, Анатолій та Ляпунова, Валентина та Помиткіна, Любов та Помиткін, Едуард та Дольська , Ольга (2014) Гармонізація культурно-освітньього простору вищої школи: проблеми та перспективи. Розд. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Інший. Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького; Вид-во ПГУ м. Седльце.

Прийма, Сергій (2014) Філософські аспекти соціокультурних досліджень в умовах глобалізації. П.3.2. Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Інший. Видавництво Маковецький Ю.В., Дніпропетровськ.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій та Сегеда, Наталя та Троіцька, Тамара та Матвієнко, Петро та Тараненко, Галина та Голозубов, Олександр та Будько, Марина та Бортников, Євген та Семікін, Михайло та Москальова, Людмила та Фалько, Наталя (2013) Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти. Розд. 3.2. Свобода як принцип людиномірності відкритої освіти. Інший. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Прийма, Сергій (2012) Использование компьютерных онтологий в построении открытых систем образования взрослых. In: Ways of solving crisis phenomena in pedagogіcs, psychology and linguistics : material digest of the XXXI International Research and Practical Conference.

Прийма, Сергій (2007) Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. In: Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 березня 2007 р. .

Прийма, Сергій (2005) Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики у процесі професійно-педагогічної підготовки. In: Проблеми прийняття рішень в умовах невизначеності: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 12-17 вересня 2005 р. .

Прийма, Сергій (2002) Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модульно-символьної технології. In: Інформаційні технології в науці, освіті і техніці: матеріали ІІІ Всеукр. конф. молодих науковців, 17-19 квітня 2002 р. .

Книга

Прийма, Сергій (2010) Математична логіка і теорія алгоритмів: навч. посіб. Видавничий будинок „Мелітопольська міська друкарня”.

Дисертація

Прийма, Сергій (2015) Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні. Інший thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького .

Прийма, Сергій (2015) Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук.: 13.00.01. Інший thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Інший

Прийма, Сергій (2016) Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2016) Каталог провайдерів освітніх послуг в сфері формальної та неформальної освіти дорослих Запорізького регіону. МДПУ імені Б. Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Концепція регіону, що навчається (Запорізька область). МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Залучення ресурсів. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Прийма, Сергій (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Ділове спілкування. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Цей список був створений у Tue Apr 16 22:30:56 2024 EEST.