МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Осадча, К. П."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 70.

Осадча, К. П. та Манжула, О. В. (2023) Засоби цифрових технологій для забезпечення справделивої якісної неформальної освіти. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice. International Scientific and Practical Conference Proceeding (3). с. 75-79.

Осадча, К. П. та Букша, М. В. (2023) Особливості цифрової трансформації вищої освіти Німеччини. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice. International Scientific and Practical Conference Proceeding (3). с. 70-74.

Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Крашеніннік, І. В. (2023) Методичні рекомендації з організації та виконання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика) за освітньою програмою «Середня освіта. Інформатика». [Навчальний матеріал]

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. та Крашеніннік, І. В. (2022) Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти. Інноваційна педагогіка, 2 (50). с. 197-204. ISSN 2663-6085

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2022) Використання технологій змішаного та дистанційного навчання у педагогічній підготовці бакалаврів професійної освіти. Інноваційна педагогіка (46). с. 155-160. ISSN ISSN 2663-6085

Осадча, К. П. та Букша, М. В. (2022) Практичні аспекти цифрової трансформації професійної (професійно-технічної) освіти. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 189-190.

Осадча, К. П. та Манжула, О. В. (2022) Цифрові ресурси неформальної освіти у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 18-19.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2022) Стан проблеми організації змішаного навчання у закладах вищої освіти України під час пандемії COVID-19. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (81). с. 235-241. ISSN 1992-5786

Осадча, К. П. (2021) Формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів в умовах змішаного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (40). с. 291-297. ISSN 2308-4863

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2021) Аналіз досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 60. с. 410-420. ISSN 2412-1142

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Харитонова, О. А. (2021) Підбір персоналу підприємств з використанням автоматизованих систем. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 9 (2). с. 1-19. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадча, К. П. (2021) Організація змішаного навчання цифровому малюванню майбутніх фахівців цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 111-116. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Спірін, О. М. (2021) Адаптація електронних навчальних курсів до мобільного формату для змішаного навчання. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 129 (4). с. 47-54. ISSN 2072-8263

Осадча, К. П. та Савлук, О. О. (2021) Сучасні напрями розвитку тривимірної графіки у викладанні цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 116-120. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. та Савлук, О. О. (2021) Сучасні аспекти викладання комп’ютерної графіки у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Цифрові гуманітарні дослідження та цифрові трансформації у сфері культури: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 64-67.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2021) Концептуальні засади розробки адаптивної системи індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 3 (74). с. 65-70. ISSN 1992-5786

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2021) Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle. Молодь і ринок, 1 (187). с. 38-43. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. (2020) Роль інформаційно-комунікаційних технологій під час епідемій: спроба аналізу. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). с. 62-82. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2020) Застосування технологій змішаного навчання у формуванні управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (122). с. 11-18. ISSN 1995–0519

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання як форма сучасної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (71). с. 187-192. ISSN ISSN 1992-5786

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання при викладанні дисциплін для магістрів професійної освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки: зб. наук. пр. (3). с. 343-353.

Осадча, К. П. (2020) Освітні технології підготовки майбутніх педагогів до реалізації тьюторського супроводу в аспекті гуманної педагогіки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 4 (97). с. 160-171. ISSN 2707-7292

Осадча, К. П. (2020) Роль тьютора у формуванні культури статевого виховання студентства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (25). с. 70-75. ISSN 2219-5203

Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2020) Використання LMS Moodle для організації змішаного навчання у закладах вищої освіти. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 167-168.

Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2020) Можливості Moodle для реалізації адаптивних технологій навчання. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали шостої Міжнародної конференції. с. 65-67.

Осадча, К. П. (2020) Тeopeтикo-мeтoдoлoгiчнi зacaди пpoфeciйнoї пiдгoтoвки мaйбутнix учитeлiв дo тьютopcькoї дiяльностi: дис. ...докт. пед. наук: 13.00.04. Кандидатська thesis, Класичний приватний університет. - Запоріжжя.

Осадча, К. П. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на монографію № 94666"Теоретичні та методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Чемерис, Г. Ю. та Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. (2019) Increase of the level of graphic competence future bachelor in computer sciences in the process of studying three-dimensional modeling. ICT in Education, Research, and Industrial Applications. Proceedings of the 15th International Conference ICTERI 2019, 2. с. 17-28.

Чемерис, Г. Ю. та Осадча, К. П. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний твір навчального характеру "Навчальний посібник для викладачів та студентів закладів вищої освіти "Проектування користувацького інтерфейсу"" № 89256. Міністерство економіки і торгівлі України, Міністерство економіки і торгівлі України.

Чемерис, Г. Ю. та Осадча, К. П. (2019) Проектування користувацького інтерфейсу: навчальний посібник для викладачів та студентів закладів вищої освіти. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Муждабаєв, А. М. та Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на комп'ютерну програму "Виявлення та аналізу дефектів поверхонь" № 87532 від 08.04.2019 р. Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. та Букреєв, Д. О. (2019) Особливості розробки програмного засобу для прогнозування вступу абітурієнтів до закладів вищої освіти. Вчені записки Таврійського Національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (1). с. 110-114. ISSN 2663-5941

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Конюхов, С. Л. та Сердюк, І. М. та Муждабаєв, А. М. (2019) Особливості розробки програмного засобу для виявлення пошкоджень дорожнього полотна за допомогою засобів комп’ютерного зору. Вчені записки Таврійського Національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (2). с. 161-165. ISSN 2663-5941

Осадча, К. П. (2019) Організація підготовки тьюторів у Сполучених Штатах Америки. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (LXXXVI). с. 312-317. ISSN 2413-1865

Сисоєва, С. О. та Осадча, К. П. (2019) Стан, технології та перспективи дистанційного навчання у вищій освіті України. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання, 70 (2). с. 271-284. ISSN 2076-8184

Коноваленко, Т. В. та Осадча, К. П. (2019) Мобільні технології у навчанні англійської мови майбутніх програмістів та інженерів-педагогів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 151-153. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. та Конюхов, С. Л. та Сіциліцин, Ю. О. та Чорна, А. В. (2019) Мобільні технології у процесі підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Перспективи розвитку машинобудування та транспорту - 2019: зб. тез доп. І-ї Міжнар. наук.-тех. конф.. с. 361-363.

Осадча, К. П. (2019) Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Вісник Кременчуцького Національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (116). с. 25-32.

Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Прокоф’єв, Є. Г. та Ліхачов, Д. С. та Прядко, А. О. (2019) Особливості розробки програмного комплекса автоматизації закладів «HORECA». Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (6). с. 95-100. ISSN 2663-595X

Осадча, К. П. (2018) Засоби дистанційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 219-221.

Осадча, К. П. (2018) Аналіз тьюторських практик та досвіду підготовки тьюторів у Німеччині. Науковий вісник МНК імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 2 (61). с. 206-210.

Осадча, К. П. (2018) До питання щодо інституціоналізації професії тьютора в українському освітньому просторі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 77-88.

Осадча, К. П. (2018) Досвід тьюторства та підготовки тьюторів у Польщі. Молодь і ринок, 8 (163). с. 37-42. ISSN 2308-4634

Осадча, К. П. (2018) Сучасні моделі підготовки педагогів до здійснення тьюторської діяльності. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 1. с. 207-214.

Волошинов, С. А. та Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2018) Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в Україні. Engineering and Educational Technologies, 6 (4). с. 38-46. ISSN 2307-9770.

Осадча, К. П. (2018) Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 61. с. 223-227. ISSN 2311-5491

Осадча, К. П. (2017) Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика (27). с. 56-60.

Осадча, К. П. (2017) Нові можливості організації діяльності тьютора дистанційного навчання у moodle 3.2. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 187-191. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. (2017) Тьюторський супровід навчання математики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: електрон. наук. фах. вид., 61 (5). с. 36-49. ISSN 2076-8184

Осадча, К. П. (2017) Історико-педагогічний аналіз становлення тьюторства в освіті України. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 4 (59). с. 395-401.

Осадча, К. П. (2017) Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (79). с. 169-173. ISSN 2413-1865

Осадча, К. П. (2017) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки, 4 (90). с. 109-115.

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Єремєєв, В. С. (2017) The model of intelligence system for the analysis of qualifications frameworks of European countries. International Journal of Computing, 16 (3). с. 133-142. ISSN 2312-5381

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Розв'язання математичних задач засобами мови програмування Python. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 216-220. ISSN 978-617-7346-32-5

Осадча, К. П. та Марчук, М. С. (2016) Аналіз понятійного апарату парадигми візуального програмування. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 178-182. ISSN 2219-5203

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Шаров, С. В. (2016) Розробка інтелектуальної системи інформаційного та когнітивного супроводу функціонування національної рамки кваліфікацій. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання , 55 (5). с. 31-41. ISSN 2076-8184

Осадча, К. П. (2016) Прикладное программное обеспечение для организации тьюторского сопровождения. Известия на ТУ-Сливен (1). с. 14-16.

Осадча, К. П. та Марчук, М. С. (2016) Современные тенденции визуального программирования. Университетская Наука (2). с. 130-132. ISSN 2500-2724

Осадча, К. П. (2016) Анализ современных средств разработки учебно-дидактических материалов для дистанционного обучения. Университетская Наука (2). с. 188-191. ISSN 2500-2724

Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. та Шаров, С. В. та Осадча, К. П. та Конюхов, С. Л. (2016) Порівняння національних рамок кваліфікацій засобами веб-орієнтованої інтелектуальної інформаційної системи. Інформаційні технології і засоби навчання, 56 (6). с. 121-136. ISSN 2076-8184

Осадча, К. П. (2016) Особливості організації тьюторського супроводу підлітків. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр., 52-53. с. 211-216. ISSN 2074-8922

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Аналіз методів розробки алгоритмів розв’язання математичних задач засобами мови Python. Системи обробки інформації, 2 (139). с. 114-117. ISSN 1681-7710

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2015) Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання, 48 (4). с. 47-57. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2015) Аналіз програмних засобів для створення інтелектуальних систем в освітніх цілях. Молодь і ринок, 8 (127). с. 37-42. ISSN 2308-4634

Брянцева, Ганна та Молодиченко, В. В. та Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Симоненко, С. (2015) Співвідношення національної рамки кваліфікації з європейською рамкою кваліфікацій як запорука успішного реформування вищої освіти України. Молодь і ринок (9). с. 23-28. ISSN 2308-4634

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Єремєєв, В. С. та Шаров, С. В. (2015) Концепція інтелектуальної системи інформаційного та когнітивного супроводу функціонування Національної рамки кваліфікацій. Системи обробки інформації, 12 (137). с. 88-92. ISSN 1681-7710

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2014) Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст). Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (42-43). с. 134-140. ISSN 2074-8922

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2011) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №41152 "Книга "Вступ до спеціальності програміста". Державна служба інтелектуальної власності України.

Осадча, К. П. (2010) Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Кандидатська thesis, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Осадча, К. П. (2010) Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти". Кандидатська thesis, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Цей список був створений у Thu May 2 10:44:21 2024 EEST.