МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Каткова, Т. А."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 83.

Стаття

Арушанян, А. Г. та Каткова, Т. А. (2021) Визначення моделі ділової людини, орієнтованої на успіх. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф (30 листопада 2021 року). с. 112-115.

Каткова, Т. А. (2021) Вплив дитячо-батьківських відносин на формування пізнавальних здібностей дітей молодшого шкільного віку. Гармонізація розвитку особистості в сучасних соціокультурних умовах. с. 129-137.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Дослідження творчих здібностей дітей дошкільного віку із ЗПР засобами арт-терапії. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики, 1. с. 56-59.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Психологічні особливості формування та розвитку професійних якостей співробітників. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: зб. наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 64-67.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Психологічна підтримка жінок, які підверглися сімейному насиллю. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 344-351.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Психологічна підтримка жінок, які підверглися сімейному насиллю. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 344-351. ISSN ISBN 978-80-89654-67-3

Прокоф’єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Чиркова, А. С. та Приступа, Д. А. (2020) Емоційна сфера молодших школярів, які навчаються за різними програмами початкової школи. Психологічний часопис, 6 (5). с. 249-255. ISSN 2414-0023

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Соціально-психологічні детермінанти, що впливають на розвиток професійного стресу. Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф.з інтернет підтримкою. с. 326-328.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Соціально-психологічні детермінанти, що впливають на розвиток професійного стресу. Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві: зб. матеріалів Міжнар. конф.. с. 326-328.

Каткова, Т. А. та Титаренко, О. І. (2020) Вплив особистісних особливостей торгових агентів на виникнення синдрому професійного вигорання. Габітус (20). с. 188-192. ISSN ISSN (Print): 2663-5208 ISSN (Online): 2663-5216

Каткова, Т. А. та Прокоф’єва, О. О. (2019) Розвиток професійно-особистісної зрілості майбутнього психолога в процесі виробничої практики. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, XI (20). с. 75-89. ISSN 2072-4772

Каткова, Т. А. (2019) Психологічні основи управління колективом. Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст: зб. наук. робіт II Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. (У процесі публікації)

Каткова, Т. А. (2019) Особистісні детермінанти нервово-психічної стійкості у представників стресогенних професій. Актуальні проблеми психічного та психологічного здоров’я: Міжнар. наук.-практ. конф.. (У процесі публікації)

Каткова, Т. А. (2019) Психологічні детермінанти розвитку мотивації до навчання у майбутніх психологів. Актуальні проблеми психічного та психологічного здоров’я: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., (м. Одеса, ОНУ, 26-27 квітня 2019 р.). с. 129-132.

Каткова, Т. А. (2019) Психологія індивідуального стилю управління. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: зб. наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 1 (1). с. 35-38.

Титаренко, О. І. та Каткова, Т. А. (2019) Арт-терапія як засіб розвитку творчого потенціалу підлітків. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (2). ISSN ISSN 1813-3405, ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online) (У процесі публікації)

Каткова, Т. А. та Мельнікова, С. В (2019) Прояви синдрому емоційного вигорання у педагогів та засоби його подолання. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (2). ISSN ISSN 1813-3405., ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online) (У процесі публікації)

Каткова, Т. А. та Титаренко, О. І. (2019) Психологічні особливості прояву інтелектуальної обдарованості у студентів. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 24 (1 (49)). ISSN 2077-1746, ISSN: 2304-1609 (Print); 2415-3494 (Online) (У процесі публікації)

Каткова, Т. А. та Овсяніков, Д. І. (2019) Психологічні особливості мотивів професійного вибору здобувачів вищої освіти. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року) (2). с. 108-111.

Камжиян, О. А. та Каткова, Т. А. (2019) Особливості психологічної стійкості особистості. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року), 3. с. 15-19.

Каткова, Т. А. та Моцевий, В. М. (2019) Темперамент та його дослідження у психологічній науці. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року)., 3. с. 19-23.

Каткова, Т. А. та Майсак, М. О. (2019) Особливості розвитку спілкування дітей дошкільного віку з однолітками. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року), 3. с. 87-90.

Варіна, Г. Б. та Каткова, Т. А. (2019) Психологічні засади дослідження феномену життєстійкості. Загальна та медична психологія, 2 (02). с. 94-95.

Каткова, Т. А. та Титаренко, О. І. (2019) Вплив соціальних стереотипів молоді на професійний вибір. Теорія і практика сучасної психології, 1 (5). с. 100-104. ISSN 2663-8026

Каткова, Т. А. та Мельнікова, С. В та Варіна, Г. Б. (2018) Агресивні прояви підлітків як чинник виникнення конфліктних ситуацій у родині. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Психологія: зб. наук. пр. (7). с. 19-23. ISSN ISSN 2415-7384

Каткова, Т. А. (2018) Психологічні особливості розвитку професійно значущих якостей у студентів-психологів. Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук: зб. наук. робіт Міжнар. наук.-практ. конф. (1). с. 38-41.

Каткова, Т. А. (2018) Психологічні чинники прояву політичної культури студентської молоді. Психолінгвістика в сучасному світі – 2018: абстракти XІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 жовт. 2018 р.. с. 116-119.

Каткова, Т. А. та Денисов, І. Г. (2018) Психологічні особливості становлення ділових відносин в колективі. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (3). с. 87-91. ISSN ISSN 1813-3405

Каткова, Т. А. та Мельнікова, С. В (2018) Особливості прояву рівня тривожності, фрустрованості, агресивності та ригідності в соціальній групі «студенти-психологи». Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (3). с. 97-101. ISSN ISSN 1813-3405

Каткова, Т. А. (2018) Захист психічного здоровʼя педагогів засобом формування ефективних копінг-стратегій. Психологічні проблеми молоді у сучасному світі: XII Всеукраїнська наук.-практ. конф. студентів і молодих вчених (1). с. 44-46.

Каткова, Т. А. та Мельнікова, С. В та Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості прояву агресивної поведінки підлітків в процесі взаємодії з батьками. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки» (5). с. 111-123. ISSN ISSN 2312-3206.

Каткова, Т. А. (2017) Умови та чинники збереження психологічного здоров‘я майбутніх педагогів. Актуальні проблеми практичної психології: зб. ст. IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. с. 62-66.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2017) Розвиток комунікативних умінь студентів психологічних спеціальностей під час навчання у ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (5). с. 38-43. ISSN 2312-3206

Любомський, І. О. та Каткова, Т. А. (2017) Особливості розвитку емоційної стійкості студентів у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (1). с. 53-57. ISSN ISSN 1813-3405

Каткова, Т. А. та Царькова, О. В. (2017) Стрес педагога: виникнення, особливості, профілактика і корекція. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля «Теоретичні і прикладні проблеми психології», 3 (44). с. 243-253. ISSN ISSN 2219-2654.

Каткова, Т. А. (2017) Проблеми дослідження відповідальності сучасної молоді в гендерному аспекті. Problem investigation of liability today’s youth in the gender aspect. Актуальні проблеми психології навчання та розвитку. с. 105-108.

Михайленко, Л. М. та Каткова, Т. А. (2016) Гармонізація міжособистісних взаємодій у неблагополучних сім’ях. Realita a perspektivy vyvola spolocnosti: socialne, psyhologicke a politicke aspekty: Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 103-106.

Варіна, Г. Б. та Каткова, Т. А. (2016) Психологічні особливості особистісної сфери осіб з інвалідизуючими захворюваннями. Realita a perspektivy vyvola spolocnosti: socialne, psyhologicke a politicke aspekty: Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 67-71.

Каткова, Т. А. та Шевченко, С. В. (2016) Пошук психодіагностичних правил для діагностики емоційної стійкості за допомогою детермінаціонного аналізу. Actual questions and problems of development of social sciences: International scientific-practical conference. с. 166-169.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2016) Вплив успішності навчання на самооцінку молодшого школяра. Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2016: materiály ХІI mezinárodní vědecko-praktická konference (13). с. 58-61.

Каткова, Т. А. та Ілляшенко, О. М. (2016) Психологічні особливості гендерно-рольової поведінки чоловіків та жінок з різними типами ставлення до сім’ї. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. Психологія (4 (42)). с. 74-81. ISSN ISSN 2304–1609

Шевченко, С. В. та Міхайленко, Л. М. та Добровольська, Л. П. та Каткова, Т. А. (2016) Інноваційний науково-освітній простір вищої школи як умова інтелектуального розвитку студентів. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. Серія: Психологія, 21 (4 (42)). с. 212-221. ISSN 2304-1609

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2016) Залежність професійної активності особистості від її індивідуально-психологічних якостей. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (1). с. 38-42. ISSN ISSN 2312-3206

Шевченко, С. В. та Каткова, Т. А. (2016) Пошук психодіагностичних правил для діагностики емоційної стійкості за допомогою детермінаційного аналізу. Актуальні питання та проблеми розвитку соціальних наук: матеріали Міжнар. наук. конф.. с. 166-169.

Шевченко, С. В. та Міхайленко, Л. М. та Добровольська, Л. П. та Каткова, Т. А. (2016) Інноваційний науково-освітній простір вищої школи як умова інтелектуального розвитку студентів. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 21 (4 (42)). с. 212-221. ISSN ISSN 2304-1609

Каткова, Т. А. та Кругла, Л. П. (2015) Психологічні особливості агресивної поведінки підлітків в міжособистісних стосунках. Актуальні проблеми сучасної психології: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень молодих науковців: І Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 63-65.

Каткова, Т. А. та Кругла, Л. П. (2015) Психологічні особливості агресивної поведінки підлітків в міжособистісних стосунках. Актуальні проблеми сучасної психології: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень молодих науковців: І Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 63-65.

Каткова, Т. А. та Фісіна, Г. Н. (2015) Вплив самооцінки особистості на засіб розв’язання конфлікту. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 2. с. 203-206.

Каткова, Т. А. (2015) Місце та роль аксіологічних настанов у процесі професіоналізації студентів-психологів. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 2. с. 161-163.

Фісіна, Г. Н. та Каткова, Т. А. (2015) Психологічний супровід батьків дітей з особливими потребами. Научный прогресс на рубеже, тысячелетий: сб. ст. XI Междунар. науч.-практ. конф. (13). с. 33-35.

Каткова, Т. А. (2015) Психологічні особливості асоціальної поведінки підлітків (на прикладі впливу сімейних відносин). Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції: зб. матеріалів XVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 2. с. 135-138.

Каткова, Т. А. та Данилевська, С. А. (2015) Особливості дослідження рівня сформованості духовної культури молоді. Науковий часопис. Психологічні науки, 1 (46). с. 111-117.

Каткова, Т. А. та Фісіна, Г. Н. (2015) Психологічні особливості впливу спрямованості особистості старшокласника на професійний вибір. Наука і освіта (7). с. 44-49. ISSN 2311-8466

Каткова, Т. А. та Шевченко, С. В. (2015) Дослідження проблеми підвищення працездатності особистості у психологічному дискурсі. Наука і освіта (7). с. 120-125. ISSN 2311-8466

Данилевська, С. А. та Каткова, Т. А. (2015) Особливості дослідження рівня сформованої духовної культури молоді. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки: зб. наукових праць, 12 (1 (46)). с. 111-117. ISSN 2311-2220

Шевченко, С. В. та Каткова, Т. А. (2015) Дослідження проблеми підвищення розумової працездатності особистості у психологічному дискурсі. Наука і освіта (7). с. 120-125. ISSN 2311-8466

Каткова, Т. А. та Кобильнік, Л. М. (2015) Психологічний супровід процесу самоактуалізації особистості майбутніх фахівців. Проблеми сучасної психології (30). с. 268-278. ISSN ISSN 2227-6246

Каткова, Т. А. (2014) Особливості організації психологічного супроводу у векторі інклюзивного освітнього простору. Матеріали методологічного web-семінару. с. 77-78.

Федорченко, О. В. та Каткова, Т. А. (2014) Історичні витоки та сучасний стан проблеми розвитку соціальності учнів з інвалідністю у системі освіти. Матеріали методологічного web-семінару. с. 139-140.

Стефанюк, А. А. та Каткова, Т. А. (2014) Аналіз сучасного стану інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній сільській школі. Матеріали методологічного web-семінару. с. 55-56.

Каткова, Т. А. та Семенова, Т. А. (2014) Психодіагностика статеворольової узгодженості у ранньому юнацькому віці. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 4 (55) (35). с. 208-217. ISSN ISBN 978-966-2760-18-7(4)

Каткова, Т. А. та Кривицька, І. С. (2014) Дослідження психологічних особливостей поведінки підлітків у конфліктній ситуації. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченко. Серія: Психологічні науки, 1 (121). с. 154-156.

Каткова, Т. А. та Яненко, М. С. (2014) Формування професійно-психологічної спрямованості особистості майбутніх вчителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічніі науки, 1 (121). с. 157-159. ISSN 2518-7465

Каткова, Т. А. (2014) Динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів. Особистість у сучасній освіті: проблеми навчання та розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 113-117.

Каткова, Т. А. та Катков, В. В. (2014) Принципи організації роботи практичного психолога з профілактики девіантної поведінки підлітків (на прикладі агресивних підлітків). Current Trends of Development of World Psychological Practice = Сучасні тенденції розвитку світової психологічної практики: матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених. с. 189-193. ISSN ISBN 978-617-7104-25-3

Каткова, Т. А. (2014) Проблема школьной тревожности и пути ее преодоления у детей младшего школьного возраста. Современная наука: актуальные проблемы теории и практики. Серия: Гуманитарные науки (1-2). с. 56-60.

Кобильнік, Л. М. та Каткова, Т. А. (2014) Ціннісне самовизначення особистості в сучасному освітньому просторі. Проблеми сучасної психології (24). с. 89-104.

Каткова, Т. А. та Кобильнік, Л. М. (2014) Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки. Наука і освіта, CXXIII (6). с. 66-70. ISSN 2311-8466

Абдишев, Д. Д. та Каткова, Т. А. (2013) Особливості «кризи підліткового віку» в психоаналітичній теорії. Efektivní nástroje moderních věd – 2013: materiály IX Mezinárodní vědecko-praktická konference (21). с. 56-57.

Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. та Каткова, Т. А. (2013) Толерантность интеркультурного города: проблемы теории и коллизии практики. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. с. 135-138. ISSN 1338-9432

Троицкая, Е. та Троицкая, Т. та Каткова, Т. А. (2013) Толерантность интеркультурного города: проблемы теории и коллизии практики. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 4 (1). с. 135-138. ISSN 1338-9432

Стефанюк, А. А. та Каткова, Т. А. (2013) Формування мотивації до професійного розвитку майбутніх психологів. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" - Додаток 2 до Вип. 31: Проблеми емпіричних досліджень у психології, 2 (7 (31)). с. 213-218.

Монографія

Каткова, Т. А. та Прокоф'єва, О. О. та Прокоф'єва, О. А. (2020) Психологічні ресурси особистості в умовах сучасних викликів. Роль ігротерапії в психологічній реабілітації дітей з вадами психофізичного розвитку. Проектний звіт. Польське академічне видавництво Вищої школи управління і адміністрації в Ополє.

Каткова, Т. А. та Титаренко, О. І. (2020) The psychological health of the personality and society: the challenges of today. 2.6. Феномен посттравматичного стресового розладу у дітей молодшого шкільного віку. Інший. The Academy of Management and Administration in Opole, Opole.

Каткова, Т. А. та Титаренко, О. І. (2020) The psychological health of the personality and society: the challenges of today. 2.6. Феномен посттравматичного стресового розладу у дітей молодшого шкільного віку. Проектний звіт. The Academy of Management and Administration in Opole, Opole, Польша.

Каткова, Т. А. та Ковальова, О. В. та Oprya, Y. (2020) The role of technology in the socio-economic development of the post-quarantine world. 3.5. Можливості психотерапії депресивного компоненту у загальній картині посттравматичного стресового розладу. Інший. Katowice, Польша.

Шевченко, С. В. та Каткова, Т. А. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Профілактика емоційного вигорання працівників ризиконебезпечних професій. Документація. Вид-во ФОП Вишемирський, Херсон.

Каткова, Т. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами.Психолого-педагогічна корекція затримки психічного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації)

Царькова, О. В. та Каткова, Т. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Форми та методи ефективної реалізації державної підтримки дітей з обмеженими можливостями в Україні. Проектний звіт. Люкс, Мелітополь.

Царькова, О. В. та Каткова, Т. А. (2018) Сучасні здоровʼязбережувальні технології. Психічне здоров’я як фактор професійного зростання студентської молоді. Інший. Видавництво ТОВ «ДІСА ПЛЮС», Харків.

Каткова, Т. А. (2012) Людиномірність гармонізації культурно-освітнього простору особистості: методологія, експертиза та психолого-педагогічні рецепції: монографія. 5.2. Проблеми подолання синдрому емоційного вигорання педагогів у контексті гармонізації освітнього простору. Документація. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Книга

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання гіперактивної дитини з синдромом дефіциту уваги: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Царькова, О. В. та Прокоф'єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання дитини з затримкою психічного розвитку: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Цей список був створений у Fri Apr 26 20:34:09 2024 EEST.