МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Гузь, Н. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 14.

Фалько, Н. М. та Гузь, Н. В. (2020) Життєва стратегія як компонент побудови життєвого простору особистості. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 378-384.

Шевченко, С. В. та Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. та Варіна, Г. Б. (2020) Концептуальні засади дослідження емоційного інтелекту як фактору професійного самовизначення старшокласників. Габітус, 2 (13). с. 164-168.

Фалько, Н. М. та Гузь, Н. В. (2019) Створення простору щодо активізації засобів масової інформації в сприянні соціальному консенсусу, врегулюванню конфліктів між внутрішньо переміщеними особами та громадами. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр., 1 (1). с. 155-162. ISSN ISSN 1813-3405

Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. (2019) Проблема рухової активності учнів початкової школи як необхідна умова їх психічного розвитку. Psyhology and pedagogy as sciences of formation and development of modern personality: international scientific and practical conference. с. 42-46.

Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. та Дубяга, С. М. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психолого-педагогічний супровід родини, яка виховує дитину з особливими потребами як умова забезпечення гармонійного інклюзивного освітнього середовища початкової школи. Проектний звіт. Люкс.

Гузь, Н. В. та Джемела, О. С. (2019) Психологічний супровід процесу міжкультурної комунікації учнів у закладах середньої та позашкільної освіти. Формування навичок міжкультурної комунікації: досягнення, рецепції, перспективи, 19 верес. 2019 р.. с. 59-63.

Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. (2018) Особливості ставлення суб’єкта спілкування до комунікативної дійсності: психологічний аспект. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Формування освітнього простору в умовах інформаційного суспільства», 26-27, Запоріжжя.

Гузь, Н. В. та Фалько, Н. М. (2018) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Збереження психічного здоров’я здобувачів вищої освіти як умова гармонійного становлення особистості. Інший. ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, Харків.

Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. та Дубяга, С. М. та Жейнова, С. С. (2016) Детермінантні чинники виникнення синдрому "професійного вигорання" в учителів початкових класів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (17)). с. 59-64.

Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. (2016) Процес соціалізації студентів з особливими потребами в умовах освітнього середовища ВНЗ: соціально-психологічний аспект. Realita a perspektivy vyvoja spolocnosti: socialne, psyhologicke a politicke aspekty: zbornik prispevkov z medzinarodna vedecko-prakticka konferencia (28-29 oktobra 06). с. 71-74.

Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. та Мельникова, С. В. (2015) Дослідження особливостей соціальних цінностей майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. Наука і освіта (7). с. 21-27.

Варіна, Г. Б. та Гузь, Н. В. (2015) Особливості дослідження когнітивного компоненту професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ. Вестник ОНУ имени И. И. Мечникова. Серия: Психология., 20 (2 (36)). с. 19-26.

Гузь, Н. В. та Варіна, Г. Б. (2015) Особливості дослідження когнітивного компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ. Вісник Одеського національного університету. Психологія (2 (36)). с. 20-27.

Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. (2014) Особливості ставлення молодших школярів до навчання. Наука і освіта (6). с. 35-41.

Цей список був створений у Thu Mar 28 11:07:59 2024 EET.